Prolog
24 ianuarie,2000,in Bucuresti
„daca ajuti pe cineva,la randul lui o sa te ajute si el"
Era o zi frumoasa de iarna.Zapada stralucea ca un cristal in razele calde ale soarelui.Niste copii se jucau in parc cu zapada,pe cand parintii lor stateau pe banca.Insa ceva s-a intamplat.Ceasul care se afla in mijlocul parcului s-a oprit din ticait,acele ceasului ramanand fixe pe ora 12.00.Oamenii,copiii care erau in parc au devenit niste statui.Doar un barbat imbracat in palton negru mergea grabit prin parc.O umbra a iesit din spatele barbatului.Cei doi aratau la fel si doar prin hainele pe care le purtau se observa diferenta.Amandoi aveau parul saten,ochii verzi ,cu o inaltime de aproximativ 1,80 .Unul dintre ei era imbracat intr-un palton lung de culoare neagra ,cu o pereche de pantaloni de culoare neagra,cu niste pantofi de piele,iar celalat era imbracat intr-un palton negru,cu o pereche de pantaloni de culoare maronie si cu niste pantofi de piele.
-Nu credeam ca o sa te gasesc aici,Alexandru!
-Sa sti ca nu e o coincidenta,Andrei.Te cautam!
-Ooo,ai venit sa ma pedepsesti pentru toate lucrurile pe care ti le-am facut?zise Andrei.
-Nu,am venit ca sa iti cer ajutorul !zise Alexandru
-Hahaha,eu sa te ajut pe tine ?Niciodata !
-Daca ma vei ajuta,eu voi uita toate faptele rele pe care le-ai facut !
-Hmm,deci ai patit ceva rau de ai ajuns sa te injosesti in fata mea...Cred ca nu am nimic de pierdut din asta deci ma bag fratioare,zise Andrei.
Alexandru scoase din buzunar un ceas argintiu .Ceasul din mana lui Alexandru nu arata ca un ceas obisnuit.Acesta avea scris doar numerele 41 si 02, astfel acul mic arata 41, iar acul mare arata 02 si ceva si mai ciudat ,acul pentru secunde nu era.Alexandru intinse mana :
-Ia acest ceas !Cand ceasul va ticai atunci sa fi pregatit sa ma ajuti !
Andrei intinse mana si lua ceasul.Dupa ce ajunse in mana lui,il masura din priviri,iar apoi zise :
-Asa ramane fratioare(intinse mana)dam mana ?
Alexandru dete din cap ca aprobare si isi detera mana,acesta strangere de mana simbolizand pactul pe care il facusera.
Capitolul 1
"de fiecare data cand esti sus,mereu exista posibilitatea sa cazi"
16 Septembrie,2014,Bucuresti
Draga jurnalule,ma numesc Daria si am 17 ani.Locuiesc intr-un apartament din sectorul 1 Bucuresti si urmez liceul la scoala Liceul Teoretic Constantin Brâncoveanu .Astazi e o zi importanta pentru mine,asa zic parinti mei,care momentan locuiesc in Japonia,deoarece acestia detin o companie importanta,iar afaceriile le ocupa tot timpul.De ce nu locuiesc si eu in Japonia ?Hmm poate ca in Romania ma simt ca acasa .Am prea multe prietene care tin la ele foarte mult,sunt cea mai populara din scoala si hmmm daca ma gandesc am avut pana acum doar un iubit,o relatie care nu a tinut mult ,e o poveste lunga.Ma rog,sa trecem peste faza asta cu iubitii,nu stiu de ce, dar ma simt de parca cineva imi spune ca ar trebui sa astept baiatul perfect.Stai ce am scris eu aici ?Dar de ce scriu in continuare ?A da,pentru ca nimeni nu imi va citi jurnalul,asa ca pot sa spun tot ce gandesc.
-Domnisoara este timpul sa plecati la scoala !
A da jurnalule am uitat sa iti mai zic ca am o servitoare ,care se numeste Raluca.Este mai mult decat servitoarea mea,e mai mult ca o a doua mama pentru mine si....
-Daria,ridicand vocea ,e timpul sa mergi la scoala !
-Da Mom(asa o strig eu) !
Mi-am luat ghiozdanul,mi l-am pus pe umeri ,apoi am luat pachetul de mancare de la Mom si am urcat in masina mea,desigur nu o conduc eu,am un sofer personal.
Ajunsa in fata liceului,am coborat din masina .M-am uitat la ceas si era 9.Am intrat pe poarta liceului si am observat elevii care asteptau linistiti ca directoarea scolii sa termine discursul .M-am alaturat si eu ,dar nu imi pasa de discurs asa ca am incercat sa imi gasesc cea mai buna prietena a mea.Ea e inalta si are parul blond,de lungime medie,cu ochi verzi si tenul alb.Am inceput sa merg prin grupul de copii ,dar nu mersai mult ca si o observai.Statea pe banca alaturi de fostul meu iubit.What???Ce naiba mai era si asta,Roxana si Mihai ???M-am apropiat in fuga spre ei si fara sa stau pe ganduri am inceput sa vorbesc:
-Pot sa stiu si eu ce se intampla aici?
-Buna Daria !iti prezint noul meu iubit,cred ca il cunosti....(aceasta zambea si in acelasi timp il apuca de brat pe Mihai)nu ?
-Ba da...
Ce naiba a apucat-o ?a uitat cand i-am spus ca m-a inselat cu alta fata?Si cum de s-a ....
-Ce bine ca in sfarsit directoarea a terminat de vorbit,acum putem sa mergem in clasa,zise Roxana cu un aer de diva.Roxana se ridica de pe banca,il lua de mana pe Mihai.Eu ca sa o opresc i-am zis:
-Roxana nu inteleg, ce se intampla aici ? macar explica-mi cum s-a ajuns ca tu si Mihai sa fiti impreuna?
-Daria nu am nevoie sa iti dau nici o explicatie.Fac ce vreau cu viata mea.. si sa sti inca un lucru : nu mai suntem marionetele tale.S-a terminat,ai inteles?Si cei doi plecara in graba fara sa se mai uite in spate.
Despre ce vorbeste Roxana?Marionete?Cum adica ca nu mai sunt marionetele mele?De parca erau.Nu mai inteleg nimic.Mai bine sa merg in clasa sa vad daca pot vorbi cu Andreea si Diana,poate ele stiu ceva.
Ajunsa in clasa am observat ca locul unde stateam eu anul trecut era ocupat de Mihai.M-am dus in graba spre el si i-am zis:
-De ce stai aici?Eu trebuie sa stau cu Roxana in banca.
-De acum incolo nu mai e nevoie.Acum sunt eu aici sa am grijă de ea ,zise Mihai cu un ranjet pe fata.
Despre ce o vorbi Mihai?Mai bine nu imi bat capul cu prostii.Trebuie sa aflu neaparat ce s-a intamplat.Eu ma apropri usor de Andreea si Diana care stateau in banca a treia,pe randul din mijloc,si le-am spus in soapta:
-Ce s-a intamplat cu Roxana?Si de ce e cu Mihai?Cred ca mai stiti cand v-am zis ca Mihai m-a inselat cu alta?Daca si Roxana pateste asa?Stiti ca e mai sensibila ...
-Ai mintit pe toata lumea,a zis Andreea cu glas tare,toata lumea stie adevarata poveste.Adevarul e ca tu ai gasit un alt baiat si nu ai stiut cum sa scapi de Mihai,asa ca ti-a venit ideea sa inventezi lucruri neadevarate despre el.
-De ce spui asta?Cine ti-a spus asta?
-Nu trebuie sa sti de la cine am aflat,zise Andreea cu un aer de diva.
Atunci am plecat de langa banca lor si m-am asezat in banca a doua,de langa fereastra.Langa mine statea o fata cu parul scurt,cu ochelari si de statura mica.La ce nervi aveam am uitat sa o mai salut.Dupa 5 minute am salutat-o:
-Buna!scuze ca m-am asezat langa tine,sper ca nu era ocupat.
-Buna,nu-i nimic,acest loc nu era ocupat de nimeni.
Bine macar ca nu am mai facut ceva de data asta.Se vede ca Maria e o fata foarte intelegatoare,desi nu am vorbit niciodata cu ea din cauza Roxanei ,caci zicea ca "nu e bine sa vorbesti cu o fata tocilara,o sa-ti strice popularitatea".Acum imi dau seama, pana la urma eu am fost marioneta si Roxana s-a folosit de mine doar ca sa obtine ce vrea.Ce proasta am fost,se vede ca prietenii se folosesc de tine ca sa obtina ce vor si dupa ce si-au implinit scopul, te distrug.
CITEȘTI
Binele in rau si raul in bine
FantasyBinele se afla mereu in intuneric...doar o adevarata lumina va putea sa scoata binele din rau :)