1. Bölüm - Ceset- ( ünlü gitarist jack )

364 62 19
                                    

Telefonun çalmasiyla uyandi zayn. Hizlica hazirlanarak Lizy'nin yanina gitti.
Lizy'nin hazirlanmasi biraz uzun sürmüştü ( Her zaman ki Bayanlar işte ).
Lizy aşaği indikten sonra hafif bir gülümsemeyle;

- Günaydin Zayn, biraz beklettim kusura bakma dedikten sonra Zayn'e bakti.

Zayn sinirli ama belli etmemek için yapmacik bir gülümsemeyle;

- Hiç sorun değil dedi ve gizem şirketine gitmek için yola çıktılar.

O sırada gizem şirketinin başkani olan Thomas aradi.

- Hey Zayn, çözülmesi gereken gizemli bir olay var. Hemen gizem şirketine gelmelisiniz dedi.

Zayn merakli bir şekilde;

- Tamam geliyoruz dedi.

Gizem şirketine vardiktan sonra, giris kartlarini göstererek içeri girdiler.

Thomas'in odasina dogru ciktilar.
Thomas;

- Hoş geldiniz. Size anlatacaklarim var dedi.

Merakli gözlerle ikisi birden;

- Seni dinliyoruz dedikten sonra

Thomas konuyu anlatmaya başladi.

- Dün gece saat 2 sularinda esrarengiz bir olay oldu. Ünlü gitarist Jack evinde ölü bulundu. Dün gece sadece clube gittikten sonra evine döndü. Onu evine şoforu birakti. Bir de yaninda Jack'in kiz arkadasi vardi.

Ekipden bir kaç kişi olay yerine gittiklerinde ne parmak bizi ne de bir kanit bulabildiler. Otopsi icin ceset kaldırıldı.

Bugün de sabah şüpheli şahisler sorguya çekildi.

1. Şüpheli şahıs Barmen:

- Dün gece 12 de clube geldi. Ve benden Jack daniels istedi. Bende verdim. Çok dertli olduğunu anlatti, sonra gitti.

2. Şüpheli şahıs Şoför:

- Dün patronum Jack'i evine bırakmak için, onu clubden aldim. Arabaya bindiğinde çok sarhoştu. Bilinci yerinde değildi. Arabada sevgilisiyle eğlendiler. Sonra evine biraktim. Zaten 3 aydir maaşimi ödemiyor.

3. Şüpheli şahıs Sevgilisi:

- Dün Jack'in yanina gittigimde çok sarhoştu ve benimle ilgilenmeye başladi. Normalde bu kadar ilgilenmezdi. Hatta beni aldattigini bile düşünüyordum. Bir kaç defa yakalamiştim. İlgisizliği yüzünden sürekli kavga ederdik. Evine biraktikdan sonra bende evime gittim zaten.

Thomas, şüphelileri Zayn ve Lizy'e dinlettikten sonra,

- Size güveniyorum dedi.

Zayn ve lizy;

- Bu işin üstesinden gelebiliriz diyerek odadan çıktılar...

ACABA KATİL KİM..?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gizem Avcısı ( ASKIYA ALINDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin