Wprowadzenie/ Prolog

758 28 1
                                    

Więc witam Was na moim blogu. Jeśli jeszcze się nie zorientowaliście opowiadanie to będzie o piłkarzach zarówno Borussi Dortmund jak i Bayernu Monachium. Narracja zawsze będzie prowadzona w pierwszej osobie. Narrator będzie tylko jeden. Nie będzie przedstawiania tej historii z punktu widzenia innych postaci. Główną bohaterką jest Pamela (wklejam wam zdjęcie). Oprócz piłkarzy pojawi się również kilka bardzo lub mniej znanych osobistości.

Cała historia zaczyna się w Warszawie w czasie gdy Robert i Pamela są jeszcze dziećmi bawiącymi się na podwórku. Poznają się w szkole gdy Robert broni Pameli przed chłopakami wyśmiewającymi się z jej bardzo niskiego wzrostu i rudych włosów. Mały Lewandowski ma wtedy 11 lat a dziewczyna 8. Jest między nimi dość duża różnica wieku, ale im nie przeszkadza to we wspólnej grze w piłkę nożną. Od tamtej pory minęło już sporo czasu jednak ci dwoje wciąż się ze sobą przyjaźnią. Co prawda utrudnieniem jest fakt iż Robert - w tym momencie światowej sławy piłkarz mieszka teraz w Dortmundzie, gdzie jest zawodnikiem tamtejszej drużyny. Kontaktują się ze sobą za pomocą portali społecznościowych. Przez te 7 lat kiedy się nie widzieli dziewczyna sporo się zmieniła. Nie jest już tym brzydkim kaczątkiem którym była w wieku 7 lat. Zafarbowała włosy, stała się bardziej pewna siebie i wydoroślała. Teraz jest szczęśliwą, spełniającą się w swoim zawodzie 20- latką. Jak potoczy się jej życie.? Czy ścieżki starych przyjaciół znowu się skrzyżują.? Czy spełnią się jej marzenia.?

____________________________________________________________________

Serdecznie przepraszam za błędy :P Może ich byś sporo więc jak jakieś znajdziecie dajcie mi znać i poprawię. Mam nadzieje, że przypadnie wam do gustu ta historia i będziecie tu zaglądać częściej :D Jak widzicie w opowiadaniu będzie sporo piłki nożnej, ale nie tylko. Zapraszam do dalszego czytania.

Das Glück kommt über als die HenneOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz