Capitolul 4 -Jocul abia a inceput !

1K 31 2
                                    

" In cuvintele in care dorm

Mi-am asternut singur

vise dulci,

iluzii

si o tigare ." (vizitati ,,Poezii Gothic ")

PS: Sper ca acest capitol sa nu fie prea ,,brutal" . Oricum tot ce vreau sa arat este ce inseamna cu adevarat abuzul de orice forma asupra psihicului uman . ^^

 Am decis ca aceasta piesa(MUSE -Supermassive ...) sa fie un fel de "soundtrack " pentru Liam ^^ cool, nu ?

Liam imi tinea mainile strans intr-un singur pumn , ambele brate fiind ridicate deasupra capului , iar corpul sau se lipea izbitor de al meu . Nu reuseam sa ma stapanesc ,insa oricat de mult m-as fi agitat , el reusea sa ma tina destul de bine. Explorandu-i corpul cu ochii ii puteam vedea fiecare fibra a muschilor sai cum pulseaza ,fiecare rasuflare a lui vrand sa ma otraveasca ,iar ochii sai erau mult prea profunzi ,insa priverea sa nu era una umana , ci plina de dorinta animalica. Cand am intrezarit acea lucire in ochii lui , i-am inchis repede pe ai mei de teama sa nu ma pierd, asteptand sa se termine totul. Stiam ca era numai vina mea . Eu alesesem sa intru in acest joc stupid al sau .

Pana la urma stiam cum se va termina, nu ? Eu voi ajunge sa fiu violata cu brutalitate ,fara nici macar sa fi ripostat prea mult, ca o jigodie (intocmai ca mama , cred asta incepe sa fie ceva genetic ,din pacate ), iar Liam sa ramana satisfacut , ca mai apoi sa nu-i pese daca drogurile vor ajunge azi sau maine pe mana politiei ,eu ramand undeva inchisa si sechestrata intr-un orfelinat pentru copii cu probleme psihice ….

Am tresarit usor cand mana lui imi aluneca sub bluza ,pe talie ,oprindu-se pe unul dintre sani ,si cu degetele masand puternic sfarcul tare . Am vrut atunci sa-I raspund la fel de puternic cu un picior in stomac , insa Liam se enerva . In acel moment isi scoase cureaua de la pantaloni mai repede decat a asteptam ,iar chilortii mei de asemenea se evaporara la fel de rapid .

Am inceput sa tip…

 Durea acuta ,pe care o simteam in zona abdominala ma facea sa tremur … silueta goala a lui Liam se aplecandu-se deasupra mea, si indepartatandu-se rapid si sacadat ,intr-un ritm haotic ….

                                                                    ***

M-am trezit atunci plina de sudoare in camera mea .Nu, nu era diminneta, inca . Afara inca nu mai era destul de intuneric ,desi inepuse sa bata zorile . Am bajbait cu dehetele pe noptiera dupa un ceas sau telefonnul mobil . Era 5 dimineata. Imediat mi-am verificat daca inca mai aveam pe mine chiloteii si camasa de noapte, pe care oi aveam de cand eram mai mica , asa ca nu ramasese decat un fel de tricou largut , numai bun pentru dormit .

Am inspirat usurata . Nu aveam vanatai si nici urme ca Liam ar fi fost acolo . Inclusiv toate pareau sa fie la locul lor . Totul a fost ,deci ,un cosmar .

Insa , inca simteam usoare furnicaturi in partea de jos . Cu o oarecare frica , am inceput sa ma ating usor in acea zona ,iar cand am gemut ,mi-am dat seama ca fusesm …,,stimulata in somn “ . M-am ingrozit pentru o clipa la gandul ca mi-ar fi placut acel vis sau modul in care Liam ma viola …si totusi stiam ca ma mint . Il vroiam . Il vroiam cu dispereare pe Liam , mai mult ca pe orie drog , ceea ce ma facea sa ma ingrozesc de eu insami .

Incercam totusi sa ma consolez . La cat de mult o faceau Lory si Sam ,deobicei dupa ce erau drogati de-a binelea , iar eu trebuia sa asist in fata lor , mi se parea totusi normal sa am vise din acestea mai ciudate ,insa nici unul nu m-ar fi speriat mai tare ca asta ( si cel mai mult ma speria era faptul ca imi placuse) ,nici daca in loc de Liam ar fi fost Sam sau chiar Lory . Mereu faceam prostii, oricum cand eram sub influenta drogurilor . Sarutandu-ne unii pe altii devenise ceva aproape normal ,chiar daca nu eram  atrasi fizic , demulte ori chiar nemaiaducandu-ne aminte prea multe dupa o doza buna , asa ca nu m-ar fi deranjat in totalitate . Nu eram oricumimpeuna . Nu formam cupluri ciudate de cate 3 sau triunghiuri amoroase si complicate . Daca faceam o prostie oricum uitam dupa ce ne “trezeam “ ,totul parand sa fie doar ca intr-un vis ciudat din care 90% nimic nu este clar .

Indragostita de tatal meu vitreg"true love allways burn in hell"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum