Μια μερα καθως γυρνουσε η Κωσταντινα απο το σχολειο ενα παιδι αρχισε να την κοροιδευει και να την βριζει οταν ξαφνικα την εσπρωξε με αποτελεσμα να χτυπησει ασχημα το ποδι της.Εκεινη την στιγμη εμφανιστηκε η Χριστινα σαν απο μηχανης θεος και την βοηθησε.Διεφερε πολυ απο αυτην,ηταν λεπτη ψηλη και γλυκια σε αντιθεση με εκεινη που ηταν ασχημη και χοντρη.Ηταν ο πρωτος ανθρωπος που πλησιασε την Κωσταντινα.Απο εκεινη την μερα και επειτα εγιναν αχωριστες και η μια εδινε κουραγιο στην αλλη.Η Χριστινα ηταν ενα κοριτσι χαμηλων τονων που ειχε χασει και τους δυο γονεις εξαιτιας της χρησης ναρκωτικων.Δεν την πλησιαζε κανεις!Την αποκαλουσαν ορφανη,εκεινη ομως παλεψε και εγινε δυνατη πλεον δεν την ενοιαζε η γνωμη των αλλων.Τα δυο νεα κοριτσια βρηκαν συμπαρασταση η μια στην αλλη και καταφεραν να επιβιωσουν στον σκληρο και απανθρωπο κοσμο.Η περιφρονιση και το κατακριτικο βλεμμα του κοσμου ειχε γινει μια συνηθεια και μετα απο ενα σημειο δεν εδιναν σημασια στα λογια των διαφορων που τις σχολιαζαν,πιστευαν πως πρεπει πρωτα καποιος να μαθει τον αλλο και μετα να εκφερει γνωμη για καποιον.Η Χριστινα ηταν ενα στηριγμα για την Κωσταντινα και βρηκε στο πρωσοπο τς μια ολοκληρη οικογενεια.
Περασαν αρκετοι μηνες και η Κωσταντινα αποφασισε να ανακοινωσει στην μητερα της -Δεσποινα- πως βρηκε μια φιλη που μπορουσε να μοιραστει τις χαρες και τις λυπες της.Οταν την ρωτησε για την οικογενεια της Χριστινας η Κωσταντινα της ειπε πως οι γονεις της πεθαναν απο χρηση ναρκωτικων και ειναι οραφανοι και ον μονο που εχει στην ζωη της ειναι η γιαγια της.Η Δεσποινα αρχισε να φωναζει,οτι δεν δεχεται να κανει η κορη της παρεα με παιδι ναρκομανων.Ηταν η πρωτη φορα που νοιαστηκε για εκεινη γιατι αραγε;Αφου ηταν ντροπη για την οικογενεια και η ιδια,αλλα και η Χριστινα.Οσα εγιναν στο σπιτι η Κωσταντινα δεν τα ειπε στην Χριστινα δεν ηθελε να την στεναχωρησει,αφου ηταν το πρωτο ατομο που νοιαστηκε για εκεινη και την βοηθησε να επιβιωση απο την κακια του κοσμου.Ωστοσο η μαμα της Κωσταντινας δεν εμεινε με σταυρωμενα τα χερια.Προσπαθησε να χωρισει τα δυο κοριτσια,αλλα πετυχε ακριβως το αντιθετο η φιλια τους δυναμωσε και ετσι εγιναν αχωριστες.Η Κωσταντινα αρχισε να γινετε πιο σιγουρη για τον εαυτο της και απεκτησε αυτοπεποιθεση,η οποια της ελειπε πριν γνωρισει την Χριστινα.Η Μαρια αισθανοταν οτι ειχε εναν ανθρωπο να μοιραστει τις σκεψεις της και τηις φιλοδεξειεςτης αλλα επισης και τα προβληματα της.