Κεφαλαιο 3

37 0 0
                                    

Μετα απο 10 χρονια...

Η Κωσταντινα αναγκαστηκε να παντρευτει εναν κατα εικοση χρονια μεγαλυτερος της,ο οποιος ηταν κοντος ασχημος και φαλακρος,αλλα ειχε πολλα χρηματα και μαζι με τον πατερα της Κωσταντινας θα εκανες πολυ καλες δουλεις και ετσι του προξενεψε την κορη του,αφου δεν ειχε καμια αλλη σχεση με αγορι και επρεπε να παντρευτει.Η Κωσταντινα μολις εμαθε ποιον επρεπε να παντρευτει αντεδρασε αλλα δεν μπορεσε να πετυχει τιποτα.Της ειπαν πως επρεπε να παντρευτει,για να παντρευτουν και οι δυο αδερφοι της.Ο μπαμπας της Κωσταντινας ηταν παλιομοδιτης και επρεπε πρωτα να παντρεψει την κορη του και μετα τους γιους του.Η Κωσταντινα δεχτηκε τελικα αλλα ειχε πει πως μετα τον γαμο της δεν θελει να εχει καμια σχεση μαζι τους.Και ετσι εγινε...Η Κωσταντινα ηταν ηδη μισο χρονο παντρεμενη και δεν ειχε καμια σχεση με τα αδερφια της.Ενα σαββατοκυριακο ο αντρα της την πηγε στην Αιγινα.Καθοταν σε ενα ταβερνακι αγναντευοντας την θαλασσα μονη της,γιατι ο αντρας της ειχε παει στο ξενοδοχειο για τον μεσημεριανο υπνακο του.Εκει που καθοταν και σκεφτοταν εμφανιστηκε ενας αντρας εμφανισημος,ομορφος αντρας,ο οποιος την πλησιασε και της μιλησε.Η Κωσταντινα ξαφνιαστηκε γιατι κανεις δεν την ειχε πλησιασει ως τοτε.Γνωριστηκαν και εγιναν απο την πρωτη στιγμη καλη φιλη και κουβεντιαζαν πολυ καλα.Ο Θεοφιλος εγινε φιλος και με τον αντρα της και η φιλια τους συνεχηστηκε και στην Αθηνα.Ομως η ζωη εχει πολες οψεις...και στην Κωσταντινα φερθηκε με πολυ σκληρο τροπο.Το σπιτι της πηρε φωτια,οπως και το μαγαζι του αντρα της που βρισκοταν ακριβως απο κατω.Δεν καταφερε να σωσει τιποτα ουτε καν τον αντρα της που πεθανε απο ανακοπη μεσα στο καμμενο σπιτι.Δεν ειχε κανεναν να τηλεφωνισει μονο τον Θεοφιλο και τελικα τον πηρε.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 31, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΜΟΝΗUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum