[Chapter 2]

48 1 0
                                    

Skolan var nu slut . Jag gick till mitt skåp för att ta mina grejer men stoppas av någon som står i vägen ." Du är inte så tuff utan din lilla Pojkvän lilla vän säger han . Han skulle precis säga något . Men då dyker Ash upp vid min sida "Var de något mer ?" David fnyser åt Ash sedan ger mig en arg blick .Sedan är han borta . "Tack !" säger jag och slår honom lite lätt på armen . ett leende formas på hans läppar . "Vi ses i morgon Ash "! säger jag innan jag går ut genom utgången . Jag får en vink och ett leende tillbaks . Jag börjar rodna och skyndar mig ut innan han hinner se det .

***

När jag väll kommit hem så orkar jag inte mycket mer en att gå och lägga mig på soffan och se på någon film . Men jag måste äta något . Jag går till kylen och kollar om de finns något att äta "Tomt" Frysen "Tomt" (Suck) jag får väll gå och handla. Jag går ut i hallen tar mina nycklar drar på mina sneakers och så klart tar jag min plånbok och går ut.

***

"Vad ska jag ha till middag ?" tänkte jag . hmm .. jag ska nog ha Pan Pizza mums! jag orkar inte laga mat idag inte efter allt som hänt idag så är jag utmattad . Och sugen på Pan pizza.... (LOL) Jag går till frysarna och tar ett 8 packet med Pan pizza, en 2 liters Cola lite chips och dip och Choklad. Så får jag handla riktig mat i mon . Om jag orkar .. Jag är nämligen ganska lat av mig.
***
Jag går och ställer mig i kön och ser någon bekant framför mig i kön. "Ash , hej! "
"Å hej Ashley! Nyttigt du handlar!" Säger han skrattandes och tittar ner på mina varor "Ja verkligen, jag orkar inte laga mat efter den här dan.. Så jag tog något lätt och smaskigt !"
"Men chipsen och dippen då?"
"Tänkte kolla på film. Man kan inte titta på film utan snackas!! " Han kan inte hålla dig för skratt! "HAHA du är roligt du Ashley " Nu känner jag hur jag börjar rodna igen . " Du kanske ska betala nu " säger jag och skrattar tyst åt att hon i kassan fått vänta medan han snackade med mig " Eee .. Förlåt .. Här! " Säger Han och betalar. "Vill du hänga med och titta på film ?" slank ur mig innan vi skildes åt. Jag ville vara nära honom. Jag vet inte varför .. Men de känns så rätt. " Visst , varför inte?"
***
Vi var hemmas hos mig käkat, och nu bestämt oss för att se på skräck film. Jag är ganska rädd för skräck film , men vill inte vara feg . Speciellt inte framför Ash, den modige . Mitt hjärta slår ett extra slag när jag tänker på honom.
"Såå... Ska vi se the Conjurin ? " frågar han . " Visst varför inte? "
***
Vi sätter i gång filmen och börjar titta jag blev alldeles stel när orden kom upp på Filmen " BASED ON A TRUE STORY" jag trycker mig närmre Ash . Han lägger sin Arm runt mig och kramar om mig lite försiktigt. Nu var filmen slut. Och jag kröp upp i Ash famn . Där somnade jag .
***
Nästa morgon vaknar jag av att någon snarkar. Är han fortfarande kvar??! Herre Gud ! Jag ser ju hemsk ut! Jag måste fixa mig innan han ser mig! To late ... " Godmorgon.." Mumlar han .
"Godmorgon.. Förlåt att jag somnade och så" säger jag lite generat. " Äsch det är lungt . Du är gulligt när du sover " säger han och ler brett mot mig . " Sov jag i din famn hela natten?" Sa jag både generat och osäkert "Ja .. Du pratar i sömnen vet du va? "
"Va!? Gör jag ! "
"Haha ja!"
Hoppas jag inte sa något pinsamt !!
" Du sa: Jag vill att du ska va min ! Bara min! "
Ojdå..
"Em.." Säger jag generat. Han reser säg upp och kommer fram till mig och ger mig en lätt puss på pannan "ska vi äta frukost?"
"Låter som en bra ide"
***
När klocka var åtta började vi gå mot skolan vi började 8:30 så vi hade en halv timme på oss, "Du" säger Ash " aa" " menade du de du sa i sömnen? " jag känner hur jag sakta rodnar " ja.." Säger jag generat och tittar ner i marken . Jag tittar sedan upp på honom jag kan inte sluta titta på honom, han är så vacker.. Plötsligt vänds hans blick mot mig så vi får ögon kontaktat . Jag vänder bort blicken och hör hur han fnissar lågt . Jag stannar. "Vad är det?" Han vänder säg så att han står mittemot mig . Jag går fram till honom lägger mina händer runt hans Nacke sedan pressar jag mina läppar mot hans ! Mitt hjärta slår 120 volter ! Vi avslutar kyssen förtidigt enligt mig . Han tittar på mig med förvånad blick . " De där var jag inte beredd på "sade han och kysste mig mjukt på underläppen.
***
Vi var nu inne på skolan , Varför stirrar folk på oss? Whatever..
Vi går till matten som vi har först men vi hinner inte gå in innan någon drar i min arm. Det är den där mystiska tjejen! " Kom med mig !" Sa hon och vi är borta från dem andra . " Jag är Becca , du behöver inte säga något jag vet allt om dig ." säger hon med ett leende på läpparna . " Hur ??" " Jag är ... en Hä.. jag är synsk " " Okej". Plötsligt kommer ho mot mig . Hon stannar vid mid öra och viskar " Ash är inte den du tror att han är. Han är inte mänsklig.. Alls" Jag ser på henne med en förvånande blick innan hon lämnar mig kvar där i rummet. Vad menade hon med de ?

***

~Bad love~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang