Denizin dediği şeyle hızla denize döndüm. "Kimden hoşlanıyosun" Yazıp Denize gösterdim. Gülmseyip başını aşşağıya eydi sonra hızla kaldırıp bana baktı. "Meriçten." diye bağırınca ağzını kapattım. Sonra açıp yazmaya başladım. "Bağırma duyucaklar" kıkırdayıp başını tamam anlamında salladı. "Kanka sen Üzeyir' den hoşlanma felan bişeyler varmı" Üzeyir diyince aklıma sabahki olay geldi "Hayır" yazıp denize gösterdim. "Hadi ya. Ben çifte düğün yaparız diye düşünmüştüm." kıkırdayıp Denize kötü kötü bakmaya başladım. Üstüne yürüme başlayınca çığlık atıp koşmaya başladı. O koşarken bende oturma odasına geçip Dreamı açtım sesi son ses yapıp Denizin peşinden koşmaya başladım.'' Ekin tamam özür dilerim Üzeyirin orda olduğunu bilmiyodum'' Kötü karı kahkahası atıp Denizin üzerine atladım. Televizyondan sanki birşey yıkılıyomuş gibi sesler gelince reklama girdiğini anladım. Tam gıdıklamaya başlıycakken evin kapısı karşıdaki duvara uçtu. Kafamı kapıya çevirince Üzeyir ve Meriçin bize uzaylı görmüş maymun gibi bakıyolardı. ''Neden burdasınız'' diyip beni üstünden attı Deniz. Üzeyir onu takmayıp '' lezbiyenmisiniz?'' diye sordu. Denizle birbirimize bakıp kahkaha attmaya başladık. ''Biz ahahahah Ekinle ahaha lezbiyen ahaha'' hem kahkaha atıp hemde konuşmaya çalışıyodu Deniz. ''Üzerinizde yarım bi t- shirt ve kısacık şort var nasıl anlamamı bekliyodunuz" Denizle birbirimize bakıp kafamızı eydik. "Niye kapıyı duvara uçurdunuz." Üzeyir başını eğip gülümsedi ve elini ensesine koydu. Yapma çocuk ben bu harekete dayanamam. "İçerden patır kütür sesler ve Denizin çığlığını duyunca eve biri girdi zannettik." Ben kahkaha atmaya başladım. Deniz beni gösterip "Bu kız 10 yaşından beri kickbox yapıyo" Meriç bana uzaylı görmüş maymun gibi bakmaya başladı. "Kızsın sen ne kickboxu" Tek kaşımı kaldırıp gülümsedim. Onlar içeriye geçerken bende Denize tamircinin numarasını verdim. Oturma odasına geçip tekli koltuğa oturdum. Etrafta uazıcak bişey ararken Üzeyirin telefonu ilgimi çekti. Üzeyirin yanına gidip elinde döndürdüğü telefonu işaret edip elimi ver dercesine salladım. "Bunumu istiyosun." Başımı evet anlamında salladım. Telefonu bana uzatınca hiç düşünmeden aldım. Şifreyi görünce gözlerimi devirdim. Üzeyire uzatınca telefonu şifreyi yazdı. İlk önce numaramı yazdıp kaydettim. Sonra not kısmına girip yazdım. "Birşeyler içermisiniz." gösterdim. İkiside hayır diyince telefonu tekrar Üzeyire verdim. Oda cebine koydu. "Ekin gelemezlermiş çok geçmiş." Diye içeriye Deniz girince ona döndüm. Elindeki telefonu alıp yazdım. "Nerde kalıcaz o zaman" seslice okuyup ofladı. "Otel felan buluruz." o arada Meriç aramıza daldı. "Olmaz bizde kalın. Hem kocaman ev 2 kişi kalıyoruz. Sabah erkende tamirci gelir." Olmaz ben gece uyuyamamki. Ben hiç bi erkeğe güvenmiyorum. Zaten Mertede güvenmiyodum. Deniz bana onay varmı gibi baktı. Ya bişe yaparlarsa. Aklımdaki düşünceyi kovup başımı olur anlamında salladım. "Tamam biraz sonra geliyoruz" Onlar giderken bizde odalarımıza girdik. Üstüme daha düzgün birşey giyip yarın giyicek kıyafetleri aldım yanıma. Denizle karşı daireye yürürken asansörden bi kız çıkıp Üzeyirlerin dairesine doğru yürümeye başladı. Aynı anda dairenin önünde durunca kız bizi süzdü. "Meriçin ve Üzeyirin fahişelerimisiniz." dedi be o arada kapı açıldı. Üzeyir kızı karşısında görünce birden sıkı sıkı sarıldı. "Hoş geldiniz hadi içeri geçin." Bu kızın az önce dediği şeyin şokundan hala çıkamamışdım. Bana ve Denize fahişe demişti. Oturma odasına girince şaşırdım bu kadar renkli kişiliğe sahip olan kişinin evi simsiyahmı olur. "Tuğçe bu Ekin ve Deniz karşı komşularımız. Kapılarını kırdığımız için 1 gece burda kalıcaklar. Kızlar buda Tuğçe kız kardeşim." Tuğçe bize ilk gördüğü gibi değilde daha yumuşak bakıyodu. "Kapıda söylediğim şey için özür dilerim bu arada memnun oldum." Gülümseyip elini sıktım. "Önemli değil" dedi Deniz. Cebimdeki telefonu çıkartıp yazmaya başladım "Bende gece bekar gençlerin kapısında kız görsem öyle anlardım" yazıp gösterdim. "Konuşamıyomusun" Başımı evet anlamında salladım. "Peki niye" diyince gözümden bi yaş yanaklarımdan aşşağıya inmeye başladı. "Özel bi konu" dedi Deniz. "Özür dilerim bilmiyodum" Sorun değil dercesine gülümsedim. "Hadi kızlar yataklarınız hazır." diye odaya dalan Meriçe döndü tüm gözler. "Abi ben seninle özel bi konu konuşıcam." dedi Tuğçe ayağa kalkarken. "Tamam sen odama geç" diye karşılık verdi Üzeyir. Biz odalara giderken Üzeyirle Tuğçe oda yerine balkona çıktılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üzeyir
HumorPiskopat ama bi o kadarda tatlı, yakışıklı, kaslı, sempatik, kaslı, şeker, kaslı, çekici, kaslı demişmiydim...