Prisťahovali sme sa do malého mesta De Aker v Amsterdamu, ja s mojimi rodičmi a sestrou Kristínkou. Bola som zklamana že sme museli odísť z nášho mesta, meniť školu a kamarátov, ale rodičia boli radi že môžu začať odznova, tak som im to nechcela pokaziť, ale malo to aj výhodu lebo som mala vlastnú izbu. Keď som si vybaľovala, našla som útržok z novín kde písalo:"Bolo tu zabité 16-ročné dievča". Zľakla som sa lebo o mesiac som mala 16 rokov a rodičia mi chceli usporiadať narodeninovú oslavu a mam si nájsť kamaratky.
Na druhý deň keď som vstala som musela ísť do školy. Myslela som si že si ma nikto ani len nevšimne no našla som si 3 kamarátky Sofiu, Lucku a Janku. boli to super baby, pozvala som ich už aj na narodeninovú oslavu a oni ma pozvali na pyžamový večierok u Sofii doma. Mala som super pocit. Keď som odchádzala zo školy domov, zastavil ma starší muž, ktorý mi povedal:"Pozor divča, pozor nikdy nevieš čo na teba čaká". Trochu som sa zľakla, ale mohol to byť aj človek, ktorý si vymyšľa.Prišla som domov. Mama varila večeru, oco bol v praci ale pride až na večeru a sestra sa hrala vo svojej izbe. Išla som si oddýchnuť do svojej izby lebo som bola naozaj unavená. Keď som vošla do izby, na posteli som našla ďalší útržok z novín kde písalo:" Dávaj si pozor". Myslela som si že mi to tam dala mama aby som si dávala pozor. Zišla som dole schodmi a spýtala sa mami či bola dnes v mojej izbe no povedala že nebola. Potom som sa spýtala či náhodou nebola v mojej izbe sestra ale tiež povedala že nebola. Nechala som to tak a šla som si ľahnúť.
Mama ma zobudila aby som sa prišla navečerať. Tak som prišla dole, všetci už sedeli za stolom a čakali na mňa. Mama sa ma spýtala:"No Ivi ako bolo v škole?" povedala som jej:" Super našla som si 3 nové kamarátky Sofiu, Lucku a Janku a pozvali ma na pyžamový večierok, ktorý bude u Sofii doma, mami môžem ísť?" mama súhlasila. Veľmi som sa tešila. Išla som si už hore ľahnúť, bola som veľmi unavená. Po chvíľke som zaspala.
YOU ARE READING
Dom plný tajomstiev
Mystery / ThrillerRodinka sa prisťahovala do mesta De Aker, no netušili čo ich čaká. V ich dome sú skryté tajomstvá, ktoré týnedžerka Ivka chce odhaliť.