Bolo tam napísané: Vypadnite! Zľakla som sa a tento krát som šla za mamou dole. Neverila mi. Myslela si že som si to urobila sama, lebo som sa nechcela presťahovať. No keď som jej všetko vysvetlila tak mi už verila. Zavolala ocovi a všetko mu povedala. Povedala mi že hneď zajtra sa pojdem odhlásiť so školy s mamou. Oco bude prichadzať do práce z domu kde sme bývali, a Kristínku pôjdeme tiež odhlásiť zo škôlky.
Večer
Bol večer a šli sme na večeru. Objednali sme si pizzu. Keď sme sa najedli tak som vybehla hore do svojej izby. Umyla som si zuby a tvár, potom som si išla ľahnúť. Zaspala som s pocitom že zajtra je môj posledný deň v tomto dome.
Ráno
Ráno som sa zobudila na zvuk neprijemného budíka. Šla som sa umyť. Jedine som si dala make-up a to mi stačilo. Dole ma už čakala mama. Cesta v aute bola tichá. Všetko sme vybavili, rozlúčila som sa s kamarátkami a odišli sme. Šli sme ešte pre Kiku a tiež sme ju odhlásili. prišli sme domov a Kika s mamou šli do mesta. Ja som s nimi nechcela ísť lebo som si chcela zabaliť. Keď som sa pozrela do spálni tak som tam videla už skoro pobalené kufre. Rýchlo som sa išla pobaliť lebo som vedela že mi to bude trvať veľmi dlho. Dnes večer sme totiž mali odísť. Pri balení som zaspala...
YOU ARE READING
Dom plný tajomstiev
Mystery / ThrillerRodinka sa prisťahovala do mesta De Aker, no netušili čo ich čaká. V ich dome sú skryté tajomstvá, ktoré týnedžerka Ivka chce odhaliť.