Pyžamová párty

62 4 0
                                    

       Zobudila som sa dosť neskoro tak som sa musela ponáhľať. Rýchlo som sa obliekla, zobrala tašku a šla som dole. Dnes som musela ísť do školy sama lebo baby museli ísť do školy skôr, museli tam pomáhať učiteľom. Umyla som si zuby ako každé ráno. Zobrala som si jablko a šla som do školy. Keď som išla do školy, mala som pocit ako by ma niekto sledoval. Bol to naozaj nepríjemný pocit. Otočila som sa, no nikto tam nebol...Počula som za sebou kroky. Zas som sa otočila, no nikto tam nebol. Trochu som sa ponáhľala. Fakt som mala divný pocit. Dnes sme mali pyžamovú párty, tak som to nebrala tak vážne.
       Keď som prišla domov, pozdravila som mamu, vzala som si batoh kde som mala veci ku Sofii. Jediné čo som urobila bolo to že som povedala mame že už idem ku Sofii. Cesta ku Sofii nebola až taká dlhá keď som mala v ušiach sluchadlá a mala som pustenú obľúbenú pesničku od Omi- Cheerleader. V batohu som mala pyžamo, časopisy s chalanmi, laky na nechce, no proste ako normálne 15 skoro 16-ročné dievča. Mala som tam aj nejaké kvízy a hry pre dievčatá.

       Došla som ku Sofii. Otvorila mi jej mama. Práve odchádzala do práce. Mala som ísť hore. Povedala mi jej mama, a tak som šla do Sofiinej izby. Práve všetko ozdobovala a dávala malé svetielka. Bolo to magické, bola som rada že som stretla práve ju. O niekoľko minút po mne prišli Lucka a Janka. Všetko sme si vybalili a obliekli do pyžám. Keď som vyberala časopisy našla som útržok z novín kde písalo:"Musíte ísť preč, varujem vás" pomyslela som si že sú tu dvaja ľudia, jeden je ten, ktorý ma chce dostať a druhy, ktorý ma chce chrániť tým aby som odišla. Ukázala som to babám, no nenechcali sme si kaziť večer, tento večer patril nám. Najprv sme si lakovali nechty, potom sme si čítali a hovorili o chalanoch, robili sme si vlasy a nakoniec sme si zahrali kvízy atď. Nakoniec sme išli spať.
       Ráno sme sa zobudili o 9:00 obliekli sme sa a Sofiina mama na urobila raňajky takže sme sa naraňajkovali a pozerali telku. Začali sme sa rozprávať o mojej narodeninovej oslave. Povedala som im že môžu pozvať aj ich kamarátov a kamarátky. Bolo na nich vidieť že aj pozvú. Asi o 12:00 po mňa prišla mama. Rozlúčila som sa s babami a nastúpila do auta. Hovorila som mame čo sme všetko robili, až na ten útržok z novín, nejako som to neriešila.

       Prišli sme domov. Hneď ako som prišla domov som sadla za počítač. Pozerala som trendy, oblečenie atď. Ani som si neuvedomila že už bol večer a mala som ísť spať. Tak som si ľahla a zaspala som.

       00:21
Zobudila som sa na nejaké šušťanie a počula som kroky, mala som pocit akoby niekto šiel hore schodmi. Šla som ku dverám aby som ich rýchlo zamkla. Našťastie som stihla zamknúť. Rýchlo som sa vrátila do postele. Videla som ako sa niekto pokúša otvoriť dvere. Mala som veľký strach a nevedela som čo mam robiť. Nakoniec sama neviem ako ale zaspala som.

       

Dom plný tajomstievDonde viven las historias. Descúbrelo ahora