Day 2.

380 22 9
                                    

-Ako me volis ucinices to Kath..! 

-Ali bolece, zar tebe nije bolelo?

-Boli, ali ako imas razlog za to i ako je volja veca od bola, to je nista.

-Okej Ed! UCINICU TO! 

......

-Dakle gospodjice Kathrin? Koju ste tetovazu izabrali?

-Hmm, jako mi se dopala ova sa grbom partizana, zelim nju !

-Odlican izbor, gde je zelite?

Zavrnula sam kragnu bele kosulje i pokazala na levom ramenu, tattoo majstor je klimnuo glavom i krenuo, bol koju sam osecala nije mogla ni da se poredi sa bolom koju sam vec prosla kroz zivot. Smejacete se ali je bila nekako slatka, nisam monstrum ali uzivam da nanosim bol, bolu. Nesto poput onoga kada se smejete a dusa vas proklinje zbog bola koju oseca. Onda vas osmeh nanosi bol dusevnoj boli..  

Zvuk aparata za kafu me je trznuo iz secanja i prolila sam vodu po kuhinji uz naravno neizbeznu slomljenu casu. E jebem me trapavu. Smoreno sam mrdnula dupe do fioke sa suvim krpama i sagnula se da pokupim staklo, pogled na ruku i vualaaa, javlja mi se podsvest

Glupaco, zaboravila si na decka iz parka

Fakk, upravu si, kako ono bese? hmmm?

MARK !

AAAAAAA da, Mark, lupila sam se po celu i zasmejala, stvarno nisam normalna, da me neko vidi ovakvu pomislio bi da sam zrela za ludnicu. Jesam li ? Nee, ne neko ovako lep ne moze da nosi kosulju bez rukava, jednostavno ne ide :o

Bacicu pogled na raspored obaveza i videti sta imam za danas

*Jos kad bi ga imala HAHAHAHAHAHAHA *

Okej kokosko, dosta vise! Ni ne treba mi, mogu bez svih tih sranja, pobogu zivela sam 3 godine u jednoj sobi sa jednom wc-soljoom! 

Pojela sam neke pahuljice i resila da odem do fakulteta.

Sta obuci ?

Kozna jakna, crne kozne helanke i bela majica sa crnim natpisom 'BAD' omiljene bele starke. Poseticu frizerku usput i onako nemam sta da radim, malo, pudera, maskare, bronzer i labelo od jagode, i da, spremna sam ! 

Izlecem iz stana poput munje i u letu odkljucavam automobil, vauu danas sam bas zivahna!

KASNIM ! KASNIM ! KASNIM !

Guzva u gradu je nenormalna, skoro da sam zaspala na svakom semaforu i kruznom toku.

Posetila sam frizerku i nakom 15-ominutnog ubedjivanja da mi melira kosu nekako je uspela, to vam je znate kad izvucete pramenove raznih nijansi po kosi, moji su bili crveni, crni i nesto izmedju plave i braon, izgledalo je jako lepo i mislim da sam spremna za da se vratim kuci i umrem posto sam uveliko kasnila i svako normalan bi me izbacio iz ustanove ali sam ipak odlucila da odem pa sta bude, bice !

Trazim slobodno mesto da parkiram moj Range Rover i taman sam krenula ka njemu neki pametnjakovic mi je bukvalno ispred nosa preoteo parking mesto ! Vratila sam se u rikverc i cekala da izadje spremna da ga pregazim, 3,2,1 otvaraju se vrata BMW-a  i umesto da zgazim kocnicu i krenem napred ostala sam ukocena, zelene oci i savrseno poredjani zubi koji su uokvireni skoro crvenim usnama, desnom rukom sklanja nestasne kovrdze,ON ! Oh ne neces, on prilazi ! smiri se Kath, disi,, zaboravila si da dises ! Osmeh mu se siri parkingom i cak se i pored moje glasne muzike vesto uvlaci u usi i tu ostaje paralizovan sa celim mojim telom. 

-Jel ti retardirana ! Dozvolices mu da ti se priblizi ? Sad je tvoja prilika glupaco !

Podsvest se javlja a ja je kao veran pas slusam, moja noga gazi kocnicu i ja ne tako velikom ali dovoljnom brzinom za pocetak krecem ka njemu, on ostaje sokiran i na par centimenara on njega naglo kocim. Preplasen je. Pokazujem mu srednji prst, okrecem automobil i stiskam gas i kocnicu, da, slajfujem i sav dim odlazi u njegove savrseno rascupane lokne, neka mu je ! Zaljubljenik u sebe kakav je, morace da ode kuci da se istusira i stavi jos 3 boce parfema, previse dobro ga poznajem za jednog stranca zar ne? Odlazim ravno do drugog parkinga dok u sebi brojim do 10 cekajuci da se njegov automobil pokrene. iz daljine cujem kako je automobil krenuo, Styles nesto smo slabi sa zivcima? Nisam stigla ni do 5 ! 

Bacam pogled na sat i tek onda skapiram koliko se cela tresem i ruke mi podrhtavaju kao onim starcima, fuj ! Ovakva ne mogu pred direktora. Okej, mozda sutra..

Lenjo pokrecem automobil i skrecem u ulicu meni veoma poznatu, otvaram prozor i vec vidim kako mi se priblizavaju dobro poznata lica.

-KATHRINNN SE VRATILA!

povikao je najkrupniji medju njima, nakon toga iz sporednih ulica poceli su da dolaze jos mnogo slicno obucenih, takodje poznatih lica.

-Svi su ostali isti, ali ja nisam zelela to vise, lazem, jesam ali nisam smela da dopustim sebi da prozivim ponovo istu gresku..

-Ako te je cinilo srecnom nije greska !

Bezi glupaco, brecam se na podsvest i stiskam sirenu u znak pozdrava, neka znaju da se vise njima ne vracam...


Mislila sam da odustanem od price ali nastavicu sa pisanjem pa kome se dopada neka ostavi lajk i komentar, jako bi mi znacilo :) 

xx<3



  

    

       

                   






  









    





    


  


  


'Hooligan Rebel'Where stories live. Discover now