Merhaba ben Doğa 19 yaşındayım, üniversite öğrencisiyim.Okulların açılmasına son 3 gün vardı.Ben ve 3 arkadaşım var,onları çok ama çok seviyorum benim can yoldaslarim. Cemre,Ebrar ve Selin bunlar benim arkadaşlar-im. Benim hayatım hep okul ve arkadaşlarımla geçiyor. okul zamanı hiç ayrılmazdık ama okul tatil olunca hepsi tatile gitti. Bir tek ben gitmedim tatile istanbul da kaldım. Annemde annanem hasta olduğu için isvicreye gitti bana sen evde dur gelme dedi babam ve ben evdeydik .ben hep seçimlere kaliyordum bana sen selinlerde kal diyordu bende o zamanki sağlıkla tamam diyordum annem olunca babam asla gitmeme izin vermiyordu .o gün çok heyecanlıydım 3 arkadaşımda yurt dışından geliyordu ev tutucaktik 4 arkadaş aynı evde oturcaktik. Buna benim ailem izin vermişti hele de babam seve seve onu 1 kadınla ogün evde görmüştüm ama ben ona sorunca
'Baba o kadın kimdi? Yoksa annemimi aldatiyorsun 'deyince biraz susup yutkundu ve:
'Ne aldatmasi kızım ben Annene öyle birşey yaparmiyim o benim yeni olacak sekreterim ona nasıl davranması gerektiğini anlatiyordum yanlış anladin' dedi.
' inşallah öyledir baba ' diyip evden çıktım o arada bana mesaj geldi selin grupta maşmelon cafeye gelin yazmıştı bende hemen oraya gittim herkez gelmisti ilk soz selinden başladı veSelin:' merhaba kizlar uzun bir sure ev aramaya cikamadik ama benim annem okula yakin bir ev bulmus 4 odali bir ev , kirasi 700, ama ogrenciyiz diye 500 yaparim diyor herkez annesi ve babasiyla konussun herkez bu paraya 110 lira kadarsa 440 oluyor ya lirada daha sonra bolusuruz çok güzel bir ev yarın burda buluşalım ailelerle birlikte paralar benim annemde toplanacak onun arkadaşı çünkü 3 gün sonra okul açılacak kendi odanizdan istediğiniz şeyi getirebilirsiniz veya yatak felan alırsınız Ebrar senin durumun biraz kötü olduğu için sana bir kac eşya ben alicam sizin için bir sorun olmaz di mi kizlar '
Cemre ile ben:' tabi kide bizim için bir sorun olmaz diyip güldük' .
Ebrar ise: 'sizin gibi bir arkadaşlarım var ya daha ne olsun' dedi ve hepimiz sarilip,Herkes;' Birimiz hepimiz için hepimiz birimiz için ...
Sonra bir kaç süre sonra herkes evine gitti ve Herkes ailesine tanistik sonra gruba yine mesaj geldi ve HERKEZIN ailesi izin verdi bize yardım edebileceklerini söylemişler ve yeni evimize yarın bakmaya gidecemizi ve adresi mesaj olarak attı selin...
Biraz alışveriş çıkıp aklıma dağıtmak lazım hemen baba,san para aldım kredi kartını verdi ve çok harcama dedi. Bende hemen gittim bütün kazalara girdim mazalar da güzel birşey yoktu sonra atlaspark gittim orada da az mağazalar açılmıştı . Orada ne çıkıp via porta gittim aradığım şeyleri buldum ve ikea'ya gittim yeni evime birşeyler almaya küçük bir iki kapaklı gardorap aldım ve kucuk bir çalışma masası birde yatak tablo aldım benim odadaki televizyonu kendi evimize koycaktik .
Ikeasa çok güzel şeyler vardı birde köpek aldım oyuncak ama çok güzel tahta kalem lik tabak
çanak minder aldım yere minder küçük bir ortaya masa aldım 5 taner vazo ve çiçekli herkezin odasına ve Selin sonradan dubleks olduğunu söyledi merdivenede küçük sus eşyaları aldım birde televizyon sehpası sonra kasaya gidince 10.000 milyar dedi ve kredi kartını verdim. Şifresi 3553 yazdım ve oradan ayrıldım yeni evin adresini vermiştim oraya getireceklerdi elimde tasiyabildiklerimi arabama aldım ve yolda Ebrar cemreyi ve selini gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖĞRETMEN'İM
RomansaKonusu : Okullar başlamıştı , yeni konular ve yeni öğretmenler. Evet yeni öğretmenler gelecekti . İnşallah iyi birileri çıkar diğer hocalar ders anlatamıyordu çünkü . Ama bir terslik var , galiba öğretmenime aşık oluyorum . ! CARL RAE JEPSEN ...