Au trecut 2 luni de la moartea lui Zoe, fără ea ,la școala este ca un iad, toți își bat joc de mine...dar nu-i nimic, vor plati mai târziu.
Totuși am pe lista neagră doar 20 de persoane, trebuie să mai găsesc posibile victime, dacă stau bine si mă gândesc chiar îmi place treaba asta...să omor pentru ea. Toate aceste gânduri îmi trezesc pofta de sânge, pofta de a vedea un cadavru mutilat... Iar pofta mea va fi potolită în curând........
Este vineri seara și nu am ce face, mă uit pe lista aceea blestemată care îmi stârnește interesul și dorința de a pune mii de întrebări referitoare la mutilarea victimelor...mirosul dulce de sânge proaspăt...aproape ca îl pot simți cu mi se prelinge printre degete. Nu mai pot răbda ,mă duc la vânătoare...
....
Primul de pe listă este Jack, dar îl las ultimul pentru a savura momentul când îmi va cere îndurerare, în genunchi, probabil plângând...de abia aștept. Dar victima din seara asta este Joshua Lanterfield, ce nume ciudat, dar nu contează ...a ranit-o pe Zoe a mea , acum e rândul lui să sufere.
Mă furișez pe fereastră, care era deschisă, și urc scările spre o cameră din care se aude muzică rock. Deschid ușa încet și îmi văd prada ,gata să fie sfâșiată, îmi reglez vocea și întru în cameră.-Salut,Joshua, ți-am lipsit?
-Nu prea, spune pe un ton ușor tremurat.
-Nu ai vrea să ne jucăm un joc? Se numește "The Haunt".
-Nu aș vrea să joc , spuse pe un ton plictisit.
-Atunci...te voi omarâ din prima.
Și înainte să mai zică ceva i-am înfipt briceagul, pe care îl luasem, in spate.
-D..e ce?
-Pentru Zoe! Și acum să înceapă jocul!
Corpul lui ,slăbit deja de la prima lovitură, fu perforat de briceagul meu încă o dată și încă o dată, după îl privesc în ochi, șoptind:
- De când așteptam momentul asta? Cred ca de o veșnicie...
Iau un pic din sângele ,scurs pe podea, și îl duc la buze...acel gust...acea aromă inedită de moarte.Apuc briceagul de mâner și îi poziționez lama pe încheietura mea , de la mâna dreapta...
" Pentru ea"
O șuviță scurtă se sânge mi se prelinge pe mână, căzând apoi pe podeaua pătată de sângele lui Joshua.
" De acum totul se va schimba"
Și cu toate aceste gânduri și regrete pornesc în întunericul nopții , singurul lucru care mă călăuzește fiind doar lumina palidă a lunii argintii...
CITEȘTI
Say My Name
ParanormalDurere....suferință.... Cine sunt eu? ....... Mă uit în oglindă și nu mă mai recunosc...o da și mai este și Ea, începutul și sfârșitul meu....povara ființei mele. ........