A doua zi mă trezesc cu o durere de cap insuportabilă. Amintirile îmi apar in minte, cadavru mutilat al lui Joshua parcă este în fața ochilor mei. Ugh...pofta de a ucide îmi este trezita din nou de imaginile întipărite, de aseară. Pe listă mai este o fată din clasa lui Zoe....pe nume Giulia. Hmmm...mă gândesc să mă ocup de ea astăzi. Mai ales ca zilele ploioase sunt perfecte pentru crime.
.....
Mă duc să îmi pun cărțile în dulap, când o văd pe nesuferita de Giulia. Va fi plăcerea mea să o văd cum îmi cere îndurare. Se duce la baie , trebuie neaparat să o urmăresc și să o închid cumva sau să o ademenesc afară....mă voi gândi la detalii mai târziu. Fără să mă gândesc o urmăresc în baie.
-Hey, ce faci?o întreb cu un zâmbet inocent.
-Pai...sunt la baie, deci fac ce ar trebui să fac în baie..DUH!
Ugh ce proastă poate să fie...
- Ok, atunci scuza-mă.
-Ce proastă, șoptește ea suspinând.
Mă duc într-o cabină, acum este sansa mea, mă închid acolo pregătind cuțitul și sfoara....Acum este a mea!Giulia's POV
Doamne ce fată ciudată mai este și Anna, de când Zoe s-a sinucis se poartă dubios.Poate moare și ea ca să fie o demodata în minus în această lume.Hahaa ce amuzantă sunt! Dar ce face în baie ciudata aia?! Stă acolo de ceva timp...mă duc să verific. Deschid ușa de la toaletă și nu văd pe nimeni. "Unde a dispărut???"Întru în cabină și cineva imi pune mâna la gură. După aceea totul este în ceață...
Mă trezesc brusc legată de un scaun... " Dc sunt legată ?? Lol" O văd pe Anna stând în fața mea cu un zâmbet malefic pe față.
-Anna, ce se petrece? Dă-mi drumul!
-Nu.. Nu te voi lăsa să scapi așa de ușor după ce i-ai făcut micuței Zoe!
Zâmbetul îi dispăruse de pe față și se transformase intr-un râs isteric." Wtf?" Fata asta ma sperie, încerc să țip după ajutor, dar observ ca nu pot, nu mă ține vocea.
-Acum vreau să jucăm un joc, spuse ea cu aceeași expresie creepy.
-Nu, lasa-ma să plec!spun cu o voce răgușită.
-Vei pleca, dar pe lumea cealaltă, țipă, iar în acel moment mă dezleaga rapid și mă pune în genunchi în fața closetului.
-Ultimele cuvinte?întreabă ea cu o privire ucigașa.
-Să te scuip între ochi!îi arunc cuvintele în față cu scârbă maximă, dar regret curând căci ma ia de cap și mă afunda în apă de la wc.
-Mori curva naibii!o aud strigând,în timp ce rămâneam fără aer și încet încet văd negru.Anna's POV
Și așa am omorât încă un om, mă simț bine, ba chiar perfect. O fost o idee GENIALA să o închid în baie după ore și să o ucid. Frică i se putea citi pe chip, o imagine greu de privit pentru unii, dar eu nu sunt ca ceilalți...
Strâng tot din baie, iar cadavrul îl arunc la gunoi, mă asigur ca nu mă vede nimeni și mă furișez înapoi acasă. Ce zi lungă a fost! Am nevoie de odihnă, sper ca Zoe a văzut ce i-am făcut Giuliei și sper ca i-a plăcut.
Fără să îmi dau seama mă afund în coșmarurile mele dulci și sinistre...
CITEȘTI
Say My Name
ParanormalDurere....suferință.... Cine sunt eu? ....... Mă uit în oglindă și nu mă mai recunosc...o da și mai este și Ea, începutul și sfârșitul meu....povara ființei mele. ........