Intalnire..

28 3 0
                                    

Zoe's POV
Inspectez temătoare pădurea. Mici raze de lumină îmi străbat fața acoperită de câteva fire rebele.
Privirea îmi este captată de o siluetă la baza unui trunchi de copac din depărtare. Mă furișez până în imediata apropiere a țintei. La semnalul prestabilit în minte sar pe victimă și o imobilizez. Îi studiez fața îndeaproape până când descopăr cine era aparenta victimă...
Stranger's POV
...Nu știu ce să mai fac,sunt singură...deodată cineva năpădește pe mine . Mă uit în ochii inamicului...este o fată. Frica mă domină și îmi controlează fiecare mișcare sunt paralizată.
-Nu ti-e frica? îmi șoptește la ureche
-Ba da...dar ce rost mai are? spun și încerc să par curajoasă.
-Suferi din cauza ei...nu?
-Ce vrei să spui? întreb nedumerită.
-Suferi din cauza prietenei tale...am dreptate?
-Da...cum de...
-Am trecutbprin asta.. fiind reînviata din propia cenușă.
Cuvintele ei erau așa puternice...avea o aura atât de luminoasă, sigur este o persoana cu multa experiență, în ciuda vârstei sale fragede...
-Hmm... Scuză-mă că te întreb, dar poți să mă lasi să mă mișc? Nu ești tocmai foarte ușoară.
-Desigur. Aaa...uitasem..eu sunt Zoe.
-Maya...încântată...
Zoe's POV
O eliberez pe Maya din strânsoarea mea și o conduc spre mica mea cabană lăsată de Stăpânul Lucifer.
-Aici locuiești? întrebă ea uimită.
-Nu...este un dar de la Stăpânul Iadului, Mărețul Lucifer.
-Nu glumeai când spuneai că ai reînviat...nu?
-Nu. spun serioasă cu o expresie indescifrabilă.
După ce îi prezint toată cladirea Mayei, mă ia în brațe și îmi șoptește un mic "Multumesc!" .
Deabia acum realizez că am ceva mult mai prețios decât cadavrele putrede din Iad, am o...prietenă....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 12, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Say My NameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum