Merhaba benim canım gölge avcılarım hepinizden çok ama çok özür dilerim. Yeni bölüm yazmayalı baya çok oldu ama hiç vakit bulamadım arkadaşlar ama işte karşınızda yb. :) hepinizi çok seviyorum birde multide benim çok sevdiğim bi şarkı var şarkıyı açıp dinlerken okuyabilirsiniz. Neyse çok konuştum bb umarım beğenirsiniz canlarımmm :)
İblis Nedir ?
İblis sözcüğü başlı başına sorunlu ve tehlikelidir. Kötü ruhlarla hiçbir alakası yoktur. Bazı insanlar iblisleri kötü ruhlar olarak tanımlar fakat bu yanlıştır. Zaten eğer kötü ruhlar olsaydılar isimleri iblis olmazdı. İblis isminin kullanılmasının tek sebebi çok önce ortaya çıkan Hristiyanlığın ilk zamanlarında tercüme konusunda da yaşanan karışıklıktır. Iblis kelimesini savaştıkları yaratıkları tanımlamak için kullanırlar. Çünkü bu kelimeyi gölge avcısı jonathan dini geçmişine dayanarak kullanmıştır. Dünyada insanlara ait pek çok inanç sistemi iblis olarak tanımladığımız şeye dair çeşitli kavramlara aittir. Bu yüzden onlara iblis demekteyiz. Onlar asla kötü ruhlar deillerdir onlar iblislerdir.
İBLİSLER NEDEN DÜNYAYA GELİR?
Bunun cevabını bir gölge avcısı bile tam olarak bilemez. Ama halk bilimine göre iblisler aslında bizim dünyamızdan gelmiş ve sonradan sürgün edilmiştir. Diye bilinmekte, eğer öyleyse neden bize karşı sinirli ve kötü oldukları ortaya çıkıyor. Ancak şimdilik pes edip iblislerin neden dünyamıza geldiği konusunun gizemini koruduğunu kabullenmek zorundayız.
IBLISLER GERÇEKTE NEYE BENZER ?
İblislerin vücutlarının dünyamıza karşılık kendi gerçekleriyle ilişkisi asla keşfedemeyeceğimiz bir sırdır.Arkadaşlar nasıl buldunuz yeni bölümü bana ulaşmak isterseniz. Instangram : kardo_2003_kocaman Twitter :kardelen kocaman
Bana bu adreslerden ulaşabilirsiniz arkadaşlar bu arada iki bölüm sonra final maalesef :/ olsun ginede sormak istediğiniz şeyler olursa özel bölüm yapıp cevaplayabilirim canlarım kendinize iyi bakın hepiniz öpüldünüz :* :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölge avcılarına dair herşey
Fantasygolge avcilarina dair hersey eger sizde benim gibi bir shodowhunter delisiyseniz bu kitap tam size gore Uyari : olumcul oyuncaklar serisini okumayanlara tercih etmem Not:yazılanlar bana ait değil internetten araştırma yapıyorum.