Той се приближи до нея.Не можеше да спре да я гледа.Все едно беше видял най-красивото същество и тогава реши,че ще я има на всяка цена.Дори не знаеше името й,но я искаше и понеже беше Джейк Джонсън щеше да я получи.
-Щеше да ми одраскаш колата.
-Ъм да,наистина много съжалявам,ако има някаква щета ще я платя.
-Не всичко е наред...но трябва да предотвратим да стане,така че премести се на съседното място,а аз ще я паркирам.
-Мога сама.
Но той беше категоричен,отвори вратата на колата и Макензи беше принудена да се премести.Не знаеше дали чувства благодарност или гняв.Той я мислеше за беззащитно момиченце,което не може да кара,а не беше така.Беше взела изпита си от първият път с възможно най-добрият резултат.
Когато Джейк паркира ,Макензи взе чантата си и ядосано затръшна вратата.
-Очаквах поне едно благодаря.
-Можех и сама-каза Кензи с презрение-а сега може ли да ми дадеш ключовете ми?
-Не може,ще ги пазя като гаранция,че днес в 8,ще ми позволиш да те заведа на вечеря.
-Никога,ама никога не бих отишла на вечеря с такъв като теб.
-Като мен?-каза Джейк,като се усмихна и момичето видя перфектните му бели зъби.
-Сещаш се разглезено богаташче,което се разполага с парите на родителите си и не знае какво е истински труд.
-Не съм такъв.
-Пф а не бе-каза Кенз приближи се до него,дръпна ключовете си и побърза да се отдалечи,защото доста хора гледаха спорът им,а тя не беше свикнала на внимание.
От думите й го заболя,наистина не беше такъв,да имаше пари,но не бяха на родителите му...
Побърза да заключи колата си и да я настигне.Но първият звънец удари и трябваше да влиза в час.
Когато часовете свършиха,Макензи беше повече от притеснена.Трябваше да се срещне с Пиер в пет часа...А сега беше три и половина,така че щеше да има малко време.Когато се качи в колата си,с лека изненада забеляза,че поршето го няма.Може би сутринта се беше държала леко грубо.Дори не знаеше името му...Докато пътуваше Кензи чу странен шум от колата.Отби на една отбивка и отвори капакът и нещо започна да дими.Тя не разбираше абсолютно нищо от коли...а батерията на телефонът й беше паднала.
И изведнъж все едно от нищото изскочи една кола,поршето отново.
-А сега имаш ли нужда от помощ?
-Може би малко.
Той се приближи до нея и тя изтръпна,но после се отдалечи и отиде до капакът на колата.Започна да бърника нещо и настъпи доста неловка тишина.
-Не съм такъв за какъвто ме мислиш.
-А какъв си?
-Баща ми почина миналата година и до тогава наистина не знаех какво е работа.Той има хотели навсякъде по света.След смъртта му майка ми се опита да поеме бизнесът,но прекаленото натоварване и шокът от смъртта на татко я разболя.Все още е на легло,а аз бях принуден да се занимавам с всички хотели.Имаме петдесет хотела в Америка и тридесет в Европа.Често пътувам и само чичо ми ми помага.Имам пари,но са спечелени с труд.Знам,че съм само на 17,но наистина знам какво е да се трудиш...
Докато говореше Макензи се беше приближила до него и го наблюдаваше.Той се обърна и я погледна,очите му бяха насълзени.
-Още не сме се запознали.
-Макензи,името ми е Макензи Дюфан.
-Джейк Джонсън.Вече знаеш историята ми,трябва да ми разкажеш твоята.
-Наистина нямам време и ако си оправил колата...
-Да,разбира се тръгвай.Но ще те взема в осем за вечеря,трябва да ми се отблагодариш някак си-каза Джейк с лека усмивка.
-Значи в осем.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Somewhere
FanficМакензи Дюфан е момиче с големи проблеми и лоши спомени.Преди да срещне едно момче,което напълно променя живота й.Дали между тях ще се получи или кошмарите и чувството за недоверие ще застане между тях? Ако историята ви харесва,коментирайте и харесв...