sneeuw

596 17 1
                                    

Het sneeuwde buiten, heel Maastricht was bedekt met een dikke laag sneeuw. Ik hield van sneeuw, dan was ik niet de enige die het liefst binnen wilde zitten. Vandaag was het kerst, Wolfs en ik hadden besloten om deze avond met z'n tweeën door te brengen, hij zou gaan koken en ik zou een leuke film uit gaan zoeken.
Ik zat op de fiets terug van de videotheek, elke keer als ik een bocht wilde maken gleed ik bijna uit. Ik moest wel oppassen want ik was zwanger, sinds gister wist ik het. Vanavond zou ik het Wolfs gaan vertellen, als kerstcadeautje. Ik moest al glimlachen bij het idee (wat er volgens mij best raar uit zag omdat ik glimlachend als een debiel op de fiets zat). Ik zette mijn fiets neer en liep naar de deur van de Ponti. Ik was mijn sleutel vergeten dus ik belde aan. Wolfs deed open en moest lachen. 'Tja, sorry ik was m'n sleutel weer eens vergeten.' Zei ik nadat ik hem een kus had gegeven. 'Welke film heb je gekozen?' Vroeg Wolfs terwijl we naar beneden liepen. 'The Notebook, op advies van Fleur.' 'Klinkt goed!' Zei Wolfs. Ik snoof de geur op die in de keuken hing. 'Mmm, het ruikt naar spaghetti , klopt dat?' Wolfs kwam achter me staan en sloeg zijn armen om me heen en legde zijn handen op mijn buik. Ik glimlachte, hij moest eens weten wat er in mijn buik omging. 'Dat heb je goed geraden Eefje.' Ik draaide me om en sloeg mijn armen om zijn nek, 'Ik heb een cadeautje voor je vanavond.' Wolfs keek me nieuwsgierig aan. 'Mag ik het al weten?' Vroeg hij terwijl hij met zijn prachtige ogen in de mijne keek. 'Nope, maar ik weet wel heel zeker dat je het geweldig gaat vinden.' Ik glimlachte en liet hem los, 'ga jij nou maar verder koken.' Ik liep naar de tafel en ging zitten op de stoel waar ik altijd op zat. 'Het is bijna klaar.' Zei Wolfs terwijl hij weer in de keuken stond.
Even later hadden we ons eten op. 'Pff.. Daar kan niks meer bij!' Zei ik terwijl ik over mijn buik wreef. Wolfs glimlachte en zei: 'vond je het lekker, lieverd?' Ik bloosde bij het woord 'lieverd'. 'Heeeerlijk!' Zei ik lachend. 'Ik ruim de tafel wel af, omdat jij zo lekker gekookt hebt.' Ik stond op en deed alle vieze vaat in de vaatwasser. Nadat ik dat had gedaan plofte ik neer op de bank, ik was wel sneller moe nu ik zwanger was. Wolfs kwam naast me zitten en keek me aan. 'Wat is je cadeau?' Vroeg hij. Ik keek hem aan, 'ik ben...' Ik kon mijn zin niet eens afmaken, ik rende naar de wc om alle heerlijke spaghetti er weer uit te gooien. Wolfs kwam bezorgt naast me zitten en gaf me een zakdoekje aan. '... zwanger.' Maakte ik mijn zin glimlachend af. Wolfs keek me blij aan en tilde me overeind. 'Dat is het beste kerstcadeautje dat ik ooit heb gehad!' Glimlachend liep ik naar de keuken om mijn mond te spoelen zodat ik hem een kus kon geven. Ik pakte een beker en vulde hem met water. Terwijl ik mijn mond spoelde voelde ik dat er van achteren twee handen op mijn buik gelegd werden. 'Wat denk je dat het word?' Fluisterde Wolfs zachtjes in mijn oor, ik voelde zijn warme adem op mijn wang wat mijn hele lichaam liet tintelen. Ik spuugde het water uit om antwoord te kunnen geven, 'ik hoop een meisje.' Zei ik terwijl ik mijn beker neerzette. 'Dan hoop ik op een jongen.' Zei Wolfs grinnikend. Ik draaide me om om mijn lippen vol op de zijne te drukken. We zoenden zo lang als we wilden, rustig en teder. Dit was de langste zoen die ik ooit van hem had gehad. Ik liet hem los en glimlachte. Na deze avond zou er veel veranderen in het leven, het leven dat wij samen zouden delen.

tsja, dat was t dan. mijn aller eerste verhaal. reacties zijn altijd welkom😌. en misschien was het niet zo'n heel lang verhaal maarja.

Fleva one shots!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu