1.Ok!...Petrecere in pijamale pentru baieti timp 3h!!!
Baietii:*scot niste sticle de bere*Party!!!
*soapta*Hai sa-i spionam!
Fetele:*soapta*Ok
Ne furisam si ii spionam pe baieti,lucru foarte usor pentru ca majoritatea deja erau beti.
2.Ok,cum imi pot da seama ca iepurila chiar ma place?
C:Lasa pe mine*se duce la TB*Hey Bonbon.
TB:Hey...
C:Si....iti place de cineva?
TB:De ce ma intrebi asta?*se uita ciudat la Chica*
C:Fac conversatie!
TB:Aaaa......imi cam place de Pheonix...dar nu cred ca simte la fel...*moaca de om suparat*
C:*il bate pe spate si pleaca*
3.Bonnie de ce il omori pe Foxy?Ca in film v-ati apropiat!
B/F:*se uita la film*La partea asta cred ca am adormit*se uita unu la altu*
4.Oricum ea te iubeste pe tine nu pe Foxy fara suparare!
B:Stiu!*o imbratiseaza pe Chica*
Fetele:Awww!!!
5.Movaliciosule eu nu ti-am spus multumesc pentru ca tu plangeai dupa bani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Multumesc!!!!Multumit?
V:Si asta-i adevarat...Foarte.
F:*tuse*Chitra*tuse*
6.De la chestia cu balerinul nu mai ai mandrie!
V:Macar n-am ajuns la circ...
7.Cum radacinile?Adica cand o sa iti creasca parul radacinile vor fii varfuri!!!!!Purple man are parul roz!!!!!!!!!Pink man!!!!!!!!!!!!!Hhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaa!!!!!!!Am gasit-o pe PF!!!!!!Aveti o sora noua!!!!Violetta Fazbear!!!!!!!*rad cu BB*Stai!Rozalinda Fazbear!
V:Nu-mi spune asa!!!!
Fr/TF/GF:Nuuuuuu!!!!!!*se uita urat la Vincent*
8.Mi-am turnat toata cutia de vopsea in cap deci...nu mai ai sii.....Te-am denuntat la politie ca sa nu iti mai iei vopsea si sa fii blocat aici pana o sa facem poze si o sa fii star Roz pe internet!!!
V:Ai facut ce?!!!!!*scoate cutitu*Macar intru la puscarie cu un motiv!!!*fuge dupa tine*
9.Ajutor!!!!!!!!Ma ataca Rozaliciosul!!!!!!!!!!!
V:Nu mai fugii!!!!!!
B:*ii da cu tigaia in cap*
10.Hai sa jucam adevar sau provocare si intrebare si raspuns de atatea ori pana sunt toti.
Toti:Ok...*incepem sa jucam*