1.Cea mai tare petrecere ^_^EVER!!!!
Toti:Adevarat!!
2-am gandit...Dar sper sa fie si Fredut de acord.
Fr:Desigur.Cum as putea sa nu fiu?*te imbratiseaza*
3.Wolfy si Goldy vor fii nasi.Domnisoarele de onoare vor fii Chica si Ana.Iar cavalerul il alegi tu ursulet*il iau in brate pe Freddy*
Fr:Bine draga.Foxy,ce zici?
F:Aye,bazeazate pe mine Freddy.
4.Super!!
Toti:Deci sa stabilit!!!
5.Sa inceapa nunta!!!
LW:*apar impreuna cu Goldy*Hey!!
Toti:Wolfy!!Gata vacanta?
LW:Da.Acu ce mai stam?Avem o nunta de pregatit!!!
Toy Chica se ocupa de machiaj si de parul tau,al domnisoarelor si al meu.Baietii se ocupau de Freddy, nightmare-urile se ocupau de decoruri,iar Vincent,Mangle si BB erau responsabili cu mancarea si bautura.La final totul arata minunat,lasandu-ne uimiti.Urma clipa cea mare.Freddy te astepta la altar impreuna cu mine,Goldy si Foxy,vizibil emotionat.Dintr-o data muzica incepe sa cante iar tu iti faci aparitia impreuna cu Ana si Chica.Acum toata lumea era la locul ei iar nunta putea sa inceapa,singurul inconvenient,nimeni nu adusese un popa.
C:Ce facem acum?!
M:Nu stiu,nu pot gasii pe nimeni.Goldy e nas,TF nu le are cu asta iar Foxy e cavaler!
Lumea incepe sa se agite.
LW:*tip*Liniste!!!Stiu eu pe cineva.Goldy,some help?
GF:Sigur.
Goldy pocneste din degete iar in fata voastra apare Orion(personaj Pumnalul Vietii),la care va uitati ciudat.
LW:E preoteasa deci cred ca merge.O:Freddy,o iei pe Dia de nevasta?
Fr:*tipa*Da!
O:Dia,il iei pe Freddy de sot?
Tu:*tipi*Da!
O:Felicitari!Poti saruta mireasa.
Freddy te saruta lung,apoi te ridica in brate.
Toti:Party!!!
Dupa ce o trimitem pe Orion acasa,toti incepem sa petrecem.Bonbon si Toy Freddy se ocupa de muzica.Iar restul mancam,bem,dansam si ne simtim bine.Spre dimineata,cu ultimele puteri fetele se aduna pentru a prinde buchetul.Te pregatesti si arunci cu atata putere ca il nimeresti pe Spring.
Fetele:*rad*Ei bine,asta e ceva nou!
SP:Dia,esti invitata la nunta mea!*rade si arunca buchetul in aer*
Nunta se termina dimineata dupa ce sunteti felicitati de toti.(sper ca iti place)