Ask DenisAlbota

18 6 1
                                    


1.SA MA BINECUVANTEZE FUEGO!!!!!!!!!!!!!!*urlu ca nebunu de afara**intru in pizzerie si baricadez usa*TIGANI!*ascund feru si hauru*

F:*isi ia cufaru si fuge*

LW:*ii dau branci lu Goldy sub pat*Shhhh...

C/TC:Tigaile!!!*fug de colo colo*

2.*deschid usa incet*Au plecat.ALELUIA!

Toti:*respiram usurati*

3.Bine..........sa trecem la treaba daca tot suntem aici.Fang:Dap.*fata serioasa*Denis:Imi zice cineva unde il pot inchide pe asta?Fang:Hai macar de data asta.Nu mai fi suparat.

LW:S-a intamplat ceva intre voi??*curious face*

ma faca chel!*scot toporuI*Fang:Ce sa fac?Imi place sa fac farse.Denis:Si mie sa te crap si sa te repar.Fang:..............

B:Get rekt!!!*rade*

5.Oricum,provocari!Fang:PRIMU!Denis:Dar.......Fang:M-am anuntat!Denis:Bine...........

Toti:Sa vedem de ce esti in stare!!

7.Fang:Toy-uri......voi sa va infruntati cele mai mari frici.Denis:Misto provocare.

Toy-urile:*gulp*B-bine...

Toy Chica s-a demachiat si s-a uitat in oglinda,Toy Bonnie a facut baie fara ratusca sa,Toy Freddy a trecut pe sub o scara tinand o umbrela deasupra capului iar Mangle a fost in vizita la gradinita din apropiere.

8.Eu acum.Toti sa danseze Harlem Shake.Fang:Si yo?Denis:Si tu.

LW:Freddy muzica!!

Fr:Acu!!

9.Fang:Imi place sa facem asa.Acum eu.Foxy,ingroapa pe cineva de viu.

F:Oh BB!!*cu lopata in spinare*

10.Fang:Denis,PENTRU NUMELE LU PESTE!CE PLM FACI?!Denis:Filmez.De ce intrebi?Fang:Aia nu e o camera.Denis:Ce e?Fang:Aia,e o caramida.Denis:O,misto.*ii arunca cu caramida in cap*Fang:AUCI!TRECI AICI!~direct bataie~

LW:Sa inceapa pariurile!!!

Baietii:Box,box,box!!*se aduna in jurul vostru*

11.~se termina bataia,iese remiza~Fang:In rest.M-am plictisit.Jucam ceva?Denis:Hm............Fang:Hai ma.Zici ca ai lag.Denis:*ii da doua palme**ii vine o idee*Sa jucam............*sunete de tobe*Minecraft.Fang:You are kiding me?Denis:Poate.Voi ce ziceti?

Toti:*cri cri cri*

12.Mda........*ma duc in camera*MAI FAC TNT*urlu ca apucatu*Fang:Yep.Am ramas la conducere.
13.Fang:Oare ce sa facem?Hm...............................................................

B:*soapta*Uite cine are lag acum*rade*

C:*ii da un ghiont*Shhh.......

14.Fang:M-am plictisit.*adoarme**cade la pamant*A!Unde is?A da.*se ridica*Denise!Ma primesti la tine in camera?Denis:N-ai camera?Fang:Nu mai stiu.Denis:*face palm*Bene........Fang:PARTY HARD!Denis:No.*inchide usa*Fang:O haide*intra in camera mea*~peste 3 minute~Fang:*zboara pe usa*15.Fang:Doar o neintelegere.Ignorati acest caine*scoate katana*DENISE!TE CRAP!~direct bataie~ LW:Runda doi!!Cine pariaza,cine se retrage?!



Ask&dare human FnaFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum