Capitolul 1

394 20 5
                                    



"Poti sa ma lasi aici. E ok."

"Daca  tot te duc cu masina lasa-ma sa te duc pana la scoala."

"Am spus sa ma lasi aici." 

           Am ridicat tonul la tata. El a orpit masina brusc. Am profitat de ocazie. Mi-am dat la o parte centura si am iesit din masina. In urma mea tata a facut acelasi lucru.

''Chiar nu poti sa te abtii macar astazi?" țipa la mine.

''Ar trebui sa o fac?''

"Kylie, inteleg...''

"Nu, nu o faci" l-am intrerupt "Si asta este problema. Nu inteleg de ce dramatizezi atat, am spus sa ma lasi aici. Ai facut-o...in cele din urma.'' mi-am pus castile in urechi ''Pa'' i-am spus in timp ce ma indreptam pe jos spre scoala.

          Anul acesta a fost cel mai complicat pentru mine. Mama ne-a parasit, iar tatal meu a trecut peste mai repede dacat trebuia. Dupa 3 luni s-a casatorit cu perfecta lui Sofia. Si sunt sigura ca avea o aventura cu ea inca de cand era cu mama pentru ca lucrurie s-au miscat prea repede. E simplu, tata are bani deci el are custodia mea. Urasc asta din toata inima. Din cauza lui am refuzat sa merg in primele 8 saptamani de liceu. Toata lumea stia micuta mea poveste. Chiar nu vreau sa ii fie cuiva mila de mine, asta mi se pare dezgustator. Si de aia am renuntat la tot, viata sociala, prieteni chiar si la Kim, cea mai buna prietena a mea de 10 ani. Ne stim de la varsta de 7 ani. Inca imi amintesc, prima zi de scoala,clasa intai, isi varsase sucul pe rochia mea. Am crezut ca e cea mai mare tarfa si am urat-o, si-a cerut scuze de la mine cumparandu-mi o papusa ce avea o rochita ca a mea. Mi-a spus ca nu a avut destui bani sa imi cumpere o alta rochie asa ca mi-a luat asta. 

  Fara sa imi dau seama am ras cu voce tare.
''Ce este asa amuzant, Jenner?" stiam vocea asta, asa groasa si profunda.
Mi-am intors capul usor spre umar. Era Luck, fostul meu iubit. Dupa toata povestea cu mama m-am despartit de el spunandu-i doar un "Nu esti suficient de bun pentru mine." ca argument. Da, am fost o tarfa rasfatata dar cum am mai spus, nu vreau mila nimanui.
''Oh'' am facut o pauza pentru a ma gandi cum sa reactionez. Am ales sa spun doar un ''Hei, Luck.'' sec si fara expresie.
''Bine ai revenit, micuta Jenner.'' a intrat in parcarea liceului "Presupun ca ne vedem prin jur.''
Am dat din cap. Luck era genul de tip popular, blond, inalt si capitanul echipei de fotball a liceului. La inceput m-am intalnit cu el doar pentru popularitatea lui. Din pacate s-a ajuns la sentimente si totul a devenit un mare rahat.
Fara sa realizez am ajuns pe holul principal al liceului. Evident majoritatea se holbau la mine si isi dadeau coate. Asta am vrut sa evit. Incerc sa le ignor privirile si ma indrept spre secretariat, am nevoie de un orar. Un fel de coridor se formeaza inaintea mea, toti se dau la o parte ramanand un drum liber in mijloc. In fata mea apare un pusti dubios. Avea un mers usor leganat si parea atat de sigur pe el. Fata lui era atat de serioasa dar totusi plina de trasaturi frumose. Eu mi-am continuat drumul, nu am avut niciodata tentatia de a ma da la o parte la fel cum au facut ceilalti. Cand am trecut unul pe langa altul, si-a adus privirea usor spre mine. Atunci ochii nostri au facut contact. Si-a intors capul de parca ar fi dezgustat. Mi-am dat ochii peste cap si am intrat in secretariat. Acolo era o coada lunga de copii asa ca m-am bagat in fata.
''Um, scuza-ma?" imi spune tipa careia i-am luat-o in fata
M-am intors zambind la ea ''Esti scuzata.''
Atentia mea a revenit la secretara care imi scotea orarul la imprimanta.
''Tarfa.''
Am auzit-o pe catea soptind in spatele meu dar am ignorat-o. Ei bine anul trecut eram oarecum printesa lui tati. Crescand intr-o viata mondena credeam ca imi permit tot si ca totul este vorba despre mine. Se pare ca viata mi-a dat o palma destul de grea pentru asta.

          Prima mea ora e Biologia. Intru in clasa. Acolo, in ultima banca era Kim care se uita plictisita pe geam. Clopotelul suna de intrare. Atunci Kim isi intoarce privirea spre mine. Daca aparitia mea pe hol mi s-a parur greu de suportat, ochii socati dar plini de bucurie a brunetei ma puteau ucide.
''Poate reusesti sa iti gasesti un loc, domnisoara Jenner"
Domnul Richard isi face aparitia in spatele meu. Ma asez in ultimul rand langa Kim.
''Ma bucur sa te vad pe aici.''
 Domnul Richard se aseaza la catedra si se uita mai atent la mine
''Sper ca vei ramane mai mult de aceasta data.'' isi termina discursul cu aceasta atentionare.

Stimulated (A Justin Bieber FanFiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum