M-am panicat pentru un moment. Se pare ca dau de pustiul asta peste tot unde ma duc. Bieber statea cu fata in oglinda. Ii puteam vedea reflexia. Ochii lui ma urmareau cu atentie. Dupa ce am iesit din cabina s-a uitat in urma mea de parca se astepta sa mai iasa cineva de acolo. La inceput am vrut sa spun ceva, dar m-am decis ca mai bine sa nu fac asta. M-am dus sa imi iau cateva servetele pentru a ma sterge. Cand m-am privit in oglinda am realizat cat de rau aratam, aveam ochii rosii si tulburi, fata palida si hainele sifonate. Am oftat si m-am indreptat spre iesire.
"Nu ai de gand sa ma saluti?"
Ma intorc la el cu o fata foarte confuza. Tipul asta e bipolar sau care este problema lui?
"Nu cred ca este cazul..." Mi-am umezit buzele. "Daca tot sunt o tarfa sa ma comport ca a tare, corect?"
A ras. S-a uitat in jos. "Stii, esti destul de amuzanta." A spus asta in timp ce isi ducea mana prin par.
"Ma rog.." Mi-am dat ochii peste cap.
"Prietenul tau chiar te-a lasat singura in baia baietilor? Este foarte atent cu tine." A spus sarcastic.
"El.."
"A preferat sa stea cu acea blonda?" M-a intrerupt. Am facut o fata confuza. "Stii tu, blonda care era peste el acum doua minute."
Prima persoana la care m-am gandit era Lola. Sper ca tarfa aia nu s-a apropiat de el, pentru binele ei.
"Woh, pari destul de suparata, printeso" A zambit la mine.
"Idiotule"
Am spus in timp ce ieseam din baie. Sunt sigura ca el a spus toate astea doar sa ma faca sa ma simt prost. Am coborat scarile pentru a ajunge la parter. Nu am putut sa nu-l observ pe Bieber care s-a dus sus la balcon langa alti tipi. Acolo era asa multa bautura si atat de multe fete, unele erau chiar dezbracate. Si-a intors capul si s-a uitat la mine. Mi-a zambit si mi-a facut cu ochiul. Asta mi s-a parut atat de dezgustator. Mi-am intors capul pentru a-l cauta pe Luck. Nu era langa ceilalti. Ochii mei fugeau prin club pentru a-i vedea fata. Modul in care m-a facut sa ma simt mai devreme, ei bine a fost placut.
Imediat am recunoscut fata Lolei. La cativa centimetri de ea se afla si Luck. M-am optit cand am vazut cum Lola statea pe baiatul meu. Pareau atat de intimi. Mi-am muscat buza de jos. Voiam sa o invat o lectie importanta pe tarfa aia insa stiam ca asta ar fi dat satisfactie mai multor persoane.
"Stii ceva, las-o balta." Am spus.
Imi faceam loc prin multimea de oameni. Tot ce voiam era sa ma duc acasa. Eu si ideile mele stupide. Am iesit din club. M-am izbit de aerul rece de afara. S-a simtit asa bine pe pielea mea, aveam fata rosie si foarte calda. Din cauza bauturii nici nu mai simteam frigul. Ma uit in jur, totul este asa pustiu. Doar sunetul usor al muzicii din club se aude prin jur. Iau o gura de aer si incerc sa imi dau seama cum ar trebui sa ajung acasa. O ia pe soseaua din fata doar pentru ca este mai luminata.
Ma simt atat de abandonata de tata, de mama de toti. Voiam sa simt putina afectiune, imi era dor de vremurile cand aveam tot. Acum nu mai am parte de nimic. Imi era dor de felul in care Luck ma atingea, de felul in care ma facea sa ma simt atat de bine, atat de increzatoare si sigura pe mine. A fost o idee atat de proasta sa vin aici in seara asta. Nu sunt suparata pe el, ci pe mine. M-a facut sa cred ca este vina mea pentru tot ce se intampla. Ei bine, chiar este.
"Kylie, plangi?" Imi spun singura.
Inainte sa imi dau seama aveam fata uda de lacrimi. Nici cand a plecat mama nu am plans. Sunt o fire rece si puternica. Insa singuratatea asta si alcoolul, ah, mi-a pus capat.
Ma invart prin jur de ceva timp. In fata mea vad o gasca de baieti care par beti. Prima mea reactie a fost sa ma intorc insa aleg sa o iau pe o straduta din stanga mea.
CITEȘTI
Stimulated (A Justin Bieber FanFiction)
Teen Fiction"Cine este el?" "Bieber! Stai departe de el, este doar o problema."