"Persoana care ar putea sa te omoare."
Pff, da sunt sigura. M-am ridicat din pat si m-am indreptat spre geam. Micul pervaz al geamului era locul unde stau atunci cand sunt trista sau cand ma gandesc la prostii. Am invartit ceva timp telefonul in mana. Nu stiam daca sa insist pe subiectul asta sau doar sa-l las sa treaca, sa imi vad de treaba mea. Cum am mai spus, eram obisnuita ca baietii din jurul meu sa aiba astfel de lucruri la ei dar nu eram obisnuita si sa stie sa le foloseasca. M-am hotarat.
Catre Kim
"Ce este in neregula cu tipul asta?"
De la Kim
"Totul, Kels. Ti-am spus sa stai departe de el. CE AI FACUT???"
Nu stiam daca sa ii spun sau nu. Sunt sigura ca tipul ala Bieber are o reputatie extrem de proasta, daca as spune as agrava lucrurile. Plus tipul poate fi periculos. Ar trebui sa imi tin gura pentru ceva timp.
Catre Kim
"Pot sa te sun?"
M-am ridicat in picioare si am inceput sa ma invart prin camera. Chiar voiam sa aflu mai multe despre tipul asta. Deja trecuse 10 minute si Kim nu imi raspunse-se. Am inceput sa fiu din ce in ce mai nerabdatoare, 20 de minute....30....40... si dupa o ora telefonul suna.
"Alo?"
"Asculta aici,Kelsey." un fosnet se aud pe fundal "Nu este cea mai buna idee sa iti spun asta dar." incepuse sa sopteasca. "Nu fii proasta, okey? Daca ti-am spus sa stai departe de el, am avut un motiv. El este precum Desai din Twisted ok? Se aud..stii tu..zvonuri.."
"Ce fel de zvonuri." am intrerupt-o
"Unele nu foarte placute, oricum."
"De ce esti asa secretoasa, oricum? Kim, te-a amenintat si pe tine, cumva?"
"Si pe tine? Kels ce vrea sa insemne asta?"
"Nimic..doar spuneam asa in general. Daca este asa periculos..."
"Ahhh, Kels. Uite, stiu ca arata bine si probabil te super fascineaza faptul ca e nou, asa am fost si noi, dar dupa ce vezi de ce este in stare nu mai vrei sa stii nimic."
"Chiar nu inteleg."
"Okey, in prima saptamana de scoala a batut un pusti atat de tare doar pentru ca l-a numit "ciudat" si in plus, se zvoneste ca face parte din gasca lui Jo."
Jo era cel care controla cartierele inferioare a orasului. Periferiile si tot erau ale lui. Pana si politia nu se mai oboseste sa se implice in lucrurile de acolo. Cred ca au fost platiti binisor de el pentru ca tipul mereu scapa fara nici-o problema.
Luck a incercat sa intre si el in afacerile lui Jo. Dar dupa ce si-a dat seama ca rahaturile sunt pe bune a renuntat. Oh, Bieber chiar trebuie sa aiba sange rece sa faca toate astea.
"Kels, a venit mama sa ma ia ok? Vorbim mai tarziu."
Am soptit doar un simplu "Pa."
Dupa ce telefonul s-a inchis, mi-am muscat buza incercand sa ma gandesc la ce dracu am facut. Daca stiam toate astea cu siguranta ma feream de el. Acum presupun ca el crede ca sunt o problema in plus si trebuie sa "aiba grija de mine".
Imi aduc aminte cum Luck primea tot felul de telefoane, nu conta ora sau locul unde era, mereu raspundea la ele. Acest Jo il chema in diferite locuri doar pentru a se bate cu nu stiu ce banda. Luck nu mi-a spus prea multe. A spus ca e mai bine pentru amandoi ca eu sau orice altcineva sa nu stie. Insa un lucru stiu. A renuntat in momentul cand Jo l-a pus sa omoare un politis. Luck a scapat cu greu din rahatul in care s-a bagat pentru ca baietii aia nu mai voiai sa il lase. "Odata ce intri nu mai poti sa iesi."
CITEȘTI
Stimulated (A Justin Bieber FanFiction)
أدب المراهقين"Cine este el?" "Bieber! Stai departe de el, este doar o problema."