YENİ ÜNİVERSİTE

988 7 2
                                    

Merhabe ben Jady. Doğduğumdan beri Londrada yaşıyorum. Jessy adında bir kardeşim var. Üniversite için Almanyaya gidiyorum. Ailemden ayrılmayı hiç istemiyorum. Hayalim ünlü bir tasarımcı olmak. Belki bu hayalım Almanya da gerçekleşir. 2 hafta sonra Almanyaya gidicem. Hemen eşyalarımı hazırlamam gerekiyor. Bu sabah telfonum çaldı. Bilinmeyen bir numara arıyordu. Açtım. Telefona bir kadın sesi cevap verdi.

X- ALO

Jady- Alo

X- Sen jady olmalısın. 

Jady- Evet benim siz kimsiniz.

X-Ben Almanyadan arıyorum 

Jady- Neden aramıştınız

X-Mannheim Üniversitesine kaydınız yapılmıştır. Size haber vermek için aradım.

Jady- Peki çok teşekkür ederim. dedim ve telefonu kapattım.En yakın arkadaşım Angeli aradım ve bir yerde buluşup buluşamayacağımızı sordum. O da parka gelmemi söyledi. Hemen parka gittim. Angel e Almanya ya gideceğimi söyledim Çok üzüldü. Biraz sohbet ettik sonra eve geldim. Eşyalarımı topladım ve hemen erkenden yattım. Aradan 1 hafta geçmişti. Almanyaya gitmek için sabırsızlanıyordum. Orada yeni bir hayatım olacaktı. Annem ve babam benim için çok seviniyorlardı çünkü onlar için artık bebek değildim büyümüştüm. Jassy benim gideceğimi duyunca çok üzüldü hemen ağlamaya başladı bende ona üzülmemesini on sık sık kart göndereceğimi söyledim. Ağlaması biraz kesilmişti. Ama  hala ağlıyordu. Ama ben ünlü bir tasarımcı olduğum zaman ona güzel güzel kıyafetler tasarlıcam. 

YAZARDAN NOT: Aranıza daha yeni katıldım yani bu işte daha yeniyim sonraki bölümde görüşmek üzere.

YENİ ÜNİVERSİTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin