Bu gün annem ve babamdan bır mektup geldi. Şöyle yazıyordu;
'' CANIM KIZIM ANNEN VE BEN SENİ ÇOK ÖZLEDİK UMARIM ORADAKİ HAYATIN İYİDİR. SENİN İÇİN BİR KAÇ AY İŞTEN İZİN ALIP ALMANYAYA GELİYORUZ. ASLINDA SANA ÖNCEDEN HABER VERECEKTİK AMA İŞLERİMİZ ÇOK YOĞUNDU. SANA GEÇ HABER VERDİĞİMİZ İÇİN ÖZÜR DİLERİZ. YARIN AKŞAM ORADA OLACAĞIZ. SENİ ÇOOK ÖPÜYORUZ TATLIM. ''
Mektubu okur okumaz hemen Ally ye haber verdim. Hemen hazırlık yapmaya başladık.Çok işimiz vardı hiç beklemeden işlerimizi hallettik. Sabah okula gittiğimde Jake hemen yanıma geldi. Bense hiç yüzüne bakmadan gittim. Bir süre sonra dayanamadı ve yanıma yaklaştı.
JAKE- Neden benden kaçıyorsun?!
BEN- Sen bunu daha iyi bilirsin!!!!!!!!!
JAKE- Ama bilmiyorum. Sana ne yaptım ben.
Ben jake i hiç dinlemedim ve yolma devam ettim. Bu sırada yanıma Ally yanaştı. Tam o sırada koridordaki herkesin telefonuna mesaj geldi. Bize de gelmiştiama biz daha bakmadan herkes sevinçli bir şekilde bağırmaya başladı. ben ne olduğunu anlamadım ve hemen gelen mesafa baktım. herkes sevinirken ben üzülüyordum. BALO VARMIŞŞŞ!! Hemde bu akşam. A a bu akşam annem ve babam geliyor yani gidemicem. Hemen annem ve babamı aradım. saat kaçta geleceklerini sordum. Ama bana uçağın arzalandığını söylediler. Aslında hem üzülmüştü hemde sevinmiştim çünkü baloya gidebilirdim. Anneme bana para göndermesini rica ettim nedenini sordu. Bende balo var kıyafet alabilirmiyim dedim. annem biraz düşündü ama izin verdi. Annem parayı gönderdi Ally ile birlikte ikimize de kıyafet aldık ve baloya hazırlandık.
ÜZGÜNÜM BU GÜNLÜK BU KADAR YAZICAM YARIN DEVAMI GELİYORRRR:))