BALO GÜNÜ

241 8 2
                                    

Evet sonunda balo günü gelmişti. Ally ve ben hazırlandık ama eksik birşey vardı biz kendimize ayakkabı almamıştık. Neyse ki erkenden aklımıza geldi hemen Ally ile dışarı çıktık. Ama kıyafetimize göre bir ayakkabı bulamıyorduk. En sonunda bulduk ve alıp hemen eve gittik saçımızı başımızı yapıp hazırlandık. Biz hazırlanırken zaman hızlıca geçmiş olmalı yada bizim saatimiz bozuldu çünkü saat 09:01 olmuştu balo saat 10:00 daydı hemen evden çıktık ve ve kendimizi bir anda baloda bulduk. Maalesef Jake de oradaydı. Ama onu görmezden gelmeye çalıştım. Ama Jake bunu anladı ve bana doğru yürümüye başladı.Kulağıma yaklaşarak

---- Benim seni sevdiğimi bilmiyordun ama şimdi öğrendin sana birkaç sorum olucak. 1.Bana neden kötü davranıp beni umursamıyorsun. Sana bir zararım olduysa özür dilerim umarım beni affetmişsindir. 2. benim kız arkadaşım falan yok seni arayan beni seven eski sevgilim ve sana bir tavsiye herkese inanma. 3. sü ise neyse onu şimdi söylemicem biraz bekle lütfen. 

+++ Sen benimle dalgamı geçiyorsun. offf aslında itiraf etmek gerekirse bende senden hoşlanmaya başladım. ( bunları ona söyleyemedim sadece aklımdan geçirdim.) 

Bir süre sonra şarkı kesildi ve Jake eline mikrofonu alıp konuşmaya başladı.

J- Bu söyleyeceklerimi kime söyleyeceğimi bilmiyorsunuz ama birazdan öğreneceksiniz. Şimdi size anlatacağım kız bu üniversiteye bu sene yeni geldi. çoğunuz tanımıyor olabilir ama ben onu en yakın arkadaşından bile daha iyi tanıyorum. o kız JADE!! Şimdi jade yye sizin gözleri önünde bir şey söylemek istiyorum. 

Jade seni eski sevgilim arayıp seni tehdit etmiş olabilir ama senin yanında ben varken sana bir kelime söyleyemez hatta dopkunamaz bile ama sanırım sen onun söylediklerine inanmışsın o ben hala seviyor ama ben onu değil seni seviyorum.  Şimdi lütfen benim yanıma gelirmisin? ÇOK ŞAŞIRMIŞTIM AĞLAMAYA BAŞLADIM JAKE NİN YANINA GİTMEYE KORMUYOR HATTA UTANIYORDUM O ÜZDEN GİTMEDİM AMA JAKE BUNU ANLADI VE BENİM YANIMA GELDİ. Lütfen korkma senin yanındayım hadi şimdi gel benimle dedi ama çok korkuyorum dedim. bana yalvardı ve sonunda beni oraya çıkıarmayı başardı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YENİ ÜNİVERSİTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin