text23

2.5K 214 16
                                    


*Üç Hafta Sonra- İlahi Anlatım*

Genç kız, tam üç haftadır Seul'deydi. Annesinin hastalığı kötüye giderken tek yaptığı odanın içinde onu izlerken koltuğa kıvrılıp ağlamaktı. Arada bir dua da ediyordu, Tanrıyla hep böyle zamanlarda yakınlaşırdı zaten. 

Chan, hala Luna'ya mesaj atıyordu, arıyordu. Fakat Luna telefonuna bakmaktan çok uzaktı, günlük düzeni bozmadan ağlıyor, düşünüyor, eğer annesi olmazsa nasıl devam edebileceği sorusuna cevap arıyordu.Onun Chan hakkında tek düşündüğü, 'o bir idol, neden bana mesaj atsın ki? kafasını dinliyordur' du.

Fakat birşey vardı, Luna yanılıyordu.

Chan, onca işinin arasında ilk defa birini düşünüyordu. Promosyonları neredeyse bitmişti, çok fazla yorgun günler geçiriyordu, tüm bunların arasında aklını bir an bile rahat bırakmayan Luna'dan mesaj bekliyordu. 

. . 

Büyükannesi Bayan Park çantasını karıştırırken Luna'nın telefonunun onda olduğunu fark etti.Kızın telefonuna baktı, yaklaşık bir haftadır kapalı duruyordu, şarjı var mı hiç bilmiyordu. Eline aldı ve depresif şekilde odanın kapısını izleyen kıza uzattı. 

"Açmalısın arkadaşların merak etmiş olmalı.Onlara yakın zamanda döneceğini söyle Luna."

Büyükannesine şüpheyle baktı "Yakın zamanda dönecek miyim Iksan'a? Ya annem?" 

"Evet , o da seninle birlikte Iksan'a gelecek. O iyi olacak, üzülme artık. Olur mu?" dedi ve Luna'ya buruk şekilde gülümsedi.

Ve Luna sonunda telefonu açtı.

. .

dinosaur online! }} dino ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin