Genç adam taksiden indi. İçinde tarif edilemez bir heyecan vardı, üzüntüyle karışık bu hissi ilk kez yaşıyordu. Luna'yı özlemişti. Onu ilk kez görecekti. Tek istediği üzüntüsünü biraz olsun hafifletmek, belki iki saniyeliğine bile olsa, unutturmaktı. Yapacağından emin değildi fakat çabalayacaktı. Çocuklara acil bir işinin olduğunu söyleyip, açıklama yapmamıştı lakin hyungları her daim anlayışlıydı ve o biliyordu ki her biri onun arkasını toplamaya hazırdı.
Hastane resepsiyonuna ilerledi. Genç yabancı bayan iyi korecesiyle konuştu.
"Buyrun efendim ? Öğrenmek istediğiniz nedir?"
"Hastanın adını bilmiyorum, hasta yakının adını söylesem oda numarasını söyleyebilir misiniz?" Hızlıca sormuştu Chan.
"Tabii, isim nedir? Ve ayrıca sizin isminiz?" Bilgisayarına baktı ve klavyesine dokunmaya hazırlandı kadın.
"Hasta yakını, Park Eun Ah. Benim adım ise Lee Chan." Derin bir nefes verdi, etrafı inceledi ve kadını sabırsızlıkla bekledi.
*Park Eun Ah, Luna'nın Korece İsmi.*
" Park Jin Geum. 6. Kat 418 numaralı oda."
Jin Geum, demek annesinin adı buydu. Tanıdık bir isimdi sanki. Düşünmeden asansöre ilerledi.
Altıncı numaralı düğmeye bastı, aynaya çevirdi yüzünü. İçi içine sığmıyordu sanki, bu gereksiz heyecan da neyin nesiydi? Aslında biliyor, fakat kabul etmiyordu. Saç dipleri nemlenmişti.Elleriyle saçlarını karıştırdı. Neden bu şekilde tanışmak zorundayız kızım?
Dördüncü kata gelmişti.Gözlerini tekrar yansımasına sabitledi, ve kendi kendine konuştu;
"Hazır mısın Chan? Onu ilk kez göreceksin."
Ve içinden cevap verdi;
"Hayır, hazır değilim. Bayılacak gibiyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dinosaur online! }} dino ✔️
Short Storyisminden çok seninle ilgileniyorum aslına bakarsan. 》lunanoona vay anasını. 》leechanpledis [lehndah]