Chapter:2

34 3 1
                                    

Jesy'den

Jade cümlesinden hemen sonra ağlamaya başlamıştı. Ne kadar sakin olmasını istesemde o bağırıp ağlamaya devam ediyordu.
"Jade! Anlat. Noldu birtanem, hadi!"
İçini bir-iki kez daha çekip fısıldadı"Ölüyorsun Jesy."
Ağlaması yerini sadece çığlıklara bıraktığında önlüğünden hemşire olduğu belli olan kadın, odaya girmiş Jade"i odadan götürmeye çalışıyordu. Bir hemşire daha odaya girince Jade'i ona zorla verip yanıma yaklaştı. "Hemen tedaviye başlamalıyız. "
---
Jade'den
En yakın arkadaşım şuan ölüyor ben birşey yapamıyorum. Beynim zongluyor dünya daralıyor sanki. Jesy'e onun kanser olduğunu söyleyememiştim. Acaba şuan ona napıyorlardır, canı acıyormudur dahası yaşıyor mudur?
Örtülü oda kapısından güçlü bağırma sesi yükseldiğinde gözlerimi sıktım.
"Jessica Louise Nelson'ın yaķını!
Hemşire odadan çıkmış gözleriyle etrafı tarıyordu"Ben. "
Fısıltıma karşı gelip, koltuktan kalkmama yardım etti ve bana odayı işaret etti. "Gelin lütfen. "
Hemşire kapıyı açıp girmeme izin verince kapıyı örtüp, beni Jesy"nin yatağının yanına götürdü. Elimi ya yanaklarına koydum. "Jesy, uyan. " Hareket etmiyordu. "Jesy,sen çok guclüsün hadi kalk da gidelim eve. "

Kolum arkadan tutulunca içimi çekip hemşireye döndüm. Tekrar beni odadan dışarı çıkardığında konuşmaya başladı. "Ilaç tedavisine başladık. Fakat son evre. Acil uygun ilik lazım. Zaten doktor size detaylı bilgiyi verecektir. "
Kafa sallamakla yetindim. Ne diyebilirdim ki? Yere çömelip, kafamı sağda kalmış odaya çevirdim. "Hisset beni Jesy, yanındayım. "

Karanlık ardından beni çağıran sese kosuyordum. Siyahtaki o minicik noktaya ulaşmak için. "Jade! "
Sesle arkama döndüğümde hiçbirşey yoktu sadece karanlikti. "Bana yardım et Jade! "
Bağıran kız susmuş ağlarken ona, karanlığa döndüm"Kimsin?" Cevap yoktu ve önümdeki ışık yoktu artık. "Yardım et Jade."

Gözlemini açtığımda beyaz önlüklüleri görmek sıra dışı değildi. Ama bir dakika. Ben nasıl geldim bu odaya?
"Bayan Thirwall, 2 gündür hiçbir şey yememiş siniz ve bu yüzden resmen uykuda deli gibi bagirip agladiniz bizde sizi getirip kontrol ettik. Sorun yok. Korkmayın. "
Doktor bilgi verdikten sonra sordum. "Nasıl?"
"Artık onu burada tutan hiçbir şey yok. Gücü dışında. "

99 DaysHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin