O ana kadar Bakışa hiç o gözle bakmamıştım. Sonra işler değişti tabi gerçekten seviyordum Bakışı parkta Tugce ve mustafa dışında kimse bilmiyordu çıktığımızı en iyisi de buydu zaten.Bu şekilde günlerimiz geçiyordu işte. Benim Istanbul'a dönmeme 2 akşam kalmıştı. O akşam yine büyük parkta otuyorduk,can sıkıntısından Bakışın telefonunu almıştım ve kendi telefonuma şarkı atıyordum. O arada Doğa geldi parka TUĞÇE TUĞÇE diye bağıra bağıra girdi. Ve senle Sinan diye bi çocuk çıkmak istiyor dedi. Benimde çok canım sıkıliyordu ve biraz eğlence olsun diye çıkar çıkar dedim, TUĞÇE'nin adına. Sonra Ben Tuğce Sinan Doğa çimli parka gitmiştik çünkü orası Şarköydeki en karanlık parkı ve kimse gelmezdi oraya. Ben Doğayla çimlerde oturup müzik dinlerken Tuğçeyle Sinan da karismizdaki bankta oturup konuşuyorlardı. O arada telefon çalmıştı Fıçı arıyordu. (Fıçı Bakışın en yakın arkadaşı asıl adı Seyitcan ama herkez ona soyadından dolayı herkez ona Fıçı diyordu.)Telefonu bir kaç kere meşgul'e attım ama ısrarla arıyordu ve sonunda açtım.
-Ne be? Dedim. Telefonda Fıçı değil Bakış vardı. Bana direk -Nerdesin? Bende;
"-çimli parktayim."Onlar gelene kadar çok uykum gelmişti 2 saattir parktaydik ve Saat 12 ye geliyordu derken çimler de uyuya kaldım en az 20-25 dk uyumuştum. Gözlerimi açtığımda karşimda Bakış vardı ve bana Günaydın dedi. Etrafıma bakındim bizden baska kimse kalmamisti. Bizde biraz daha parkta takılıp diğer parka kızlarla vedalaşmaya gittim. Sonuçta ertesi gün Istanbula dönecektim. Parktaki herkzle vedalaşmistım. Tek Bakış kalmıştı. Ona da beni unutma Tamam mi? Deyip Kocaman sarılmıştım. Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum ve bakışın önünde ağlayamazdim. Bu yüzden parkta "Beni Unutmayın Hadi Eyvallah!"diye bağırıp evin yolunu tutmuştum. Parktan biraz uzaklasınca bi arabaya yaslanıp ağlamaya başladım. O arada bakış geldi "Noldu?"dedi. Hic bisey diyemeden daha cok ağlamaya başladım,başladık. Bi 15 dk kadar öyle ağladik. Sonra beni eve bıraktı. O gece gözüme uyku girmedi ama uyumam gerekiyordu. Çünkü yarin çok erken kalkacaktik ve yolumuz uzundu.