Usta'yı kim öldürür ve Ninja clanı nasıl yok olur

114 2 0
                                    

Zed'in takipçileri ve öğrencileri o kadar bir çoğalmıştı ki tam olarak ordu haline dönüştüğünü fark etti. Zed artık ödülünü almak için hazır olduklarını görür ve çocukluğunu geçirdiği tapınağa gider. Tapınağın kapısına vardıklarında, ustası onu uzun zamandır beklediği misafirler gibi karşılayınca bu duruma Zed çok şaşırır. Usta ihtiyar kılıcını yere bırakır ve Zed'in ayaklarına kapanarak "sana gereğince ustalık edemedim. Seni tekrar dengenin yoluna sokmaya çalışacağım yerde sürgüne yollayıp gölgelere bizzat ben hapsettim. Benimle birlikte tapınağa gir. Burası senin de evin. Yalvarırım yok et o kutuyu ve takipçilerine dengeyi öğret. Hala geç kalmış sayılmayız evlat, hala her şey için çok geç değil" der.

Kara ninja ustasının ardında tapınağa girdi. Birkaç saniye sonra beklemekte olan ninjalar Zed'in acı dolu çığlıklarını duyarlar. Üzerine tek bir çizik bile olmayan Zed ustasının vücudundan ayrılmış kafasını Shen'in ayaklarının dibine fırlatır. Öfkeyle emirler yağdırırken ustasının öğrencilerini öldürmelerini ve kutuyu almalarını söyler. Eski Ninja clanı o gün yok olur. Öğrencilerin bazıları Shen'in kahramanca çabaları sayesinde başarırken, geriye kalan öğrenciler tapınağın içerisinde can verirler. Böylece tapınak gölge yoldaşlığının kötülük dolu çalışma alanına dönüştü. Artık Zedin tek bir amacı vardı. O da "tekniğini mükemmelleştir, gölgeleri kucaklamayı ret eden tüm ninjaları öldür."

league of legends karakterler hakkında bilinmeyenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin