18

8.8K 476 12
                                    

Gdy wyszedłem z sali, zauważyłem już blondyna, który już czekał na mnie. Wiedziałem, że nie będzie to przyjemna rozmowa. Wstał i podszedł do mnie.
-Co ty kurwa sobie myślałeś!? Że nie dowie się o tym? Myliłeś się Hood- syknął.
-Sam wiem od niedawna. Ja naprawdę...
-Co naprawdę- przerwał mi- może się w niej zakochałeś?
A gdybyś wiedział, że się zakochałem w twojej młodszej siostrzyczce. Od momentu gdy ją zobaczyłem tam w jej domu. Zakochałem się również w Mad z Kik'a co była tą samą osobą.
-Obiecaj mi że więcej jej nie skrzywdzisz.
-Obiecuję.
-Trzymam cię za słowo Hood.
Odwrócił się i odszedł długim, wąski, białym korytarzem w kierunku wyjścia. Wiem, że był na mnie zły. Ją sam na siebie byłem zły. Nie wiem jak mogłem to zrobić mojej księżniczce. Jestem idiotą, ale wiem, że ona mi wybaczyła i to się liczy, ale nie zmienia tego, że jestem kim jestem. Żałuję tego co się stało.
LUKE
Wyszedłem wściekły ze szpitala. Mówi, że nie chce jej skrzywdzić, a nie długo jedziemy do Londynu na nagrywanie, a potem w trasę. Moja siostrzyczka jest wrażliwa i wiem, że to ją zrani. Chyba, że Hood wpadnie na pomysł, żeby wziąć ją razem z nami. Ale to głupi azjata i na pewno nie wpadnie na to.
*******
Hej. Calum wapdnie na to czy nie??? Zastanawiam się nad zrobieniem kolejnej części, ale to są tylko plany. Zapraszamy na "Talent Camp" na moim profilu. To opowiadanie o Harry'm, może komuś z was się spodoba. Do następnego ♥

Kik| C.HOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz