bölüm-1(Her cümlede bir mutluluk varsa mutsuzluk kapinda demektir!)

17 0 0
                                    

Tamam belki çok iyi bir hayatım olmadı ama çok iyi mutlu bir evliliğim oldu ben öyle sanıyordum en azından mutluluk bende, benim artık mutluluk dediğim gün esimle tanisip evlendigimde ve 3 senelik evliligim olmasina bagliyordum meger oyle degilmis. bugün işten erken gelmemle sona erdi mutlulugum tek Dayanağım dediğim adam da yok artık ihanet etti bana ve şuan çaresizlik mutsuzluk ve gururum kırılmış bir şekilde ölüme gidiyorum . O manzarayı gordukten sonra hayata nasıl tutup nasıl devam edicegim konusunda da bir fikrim yok. Denize olan hayranligim en sonunda benim canımı alicak tamamen bitmiş durumdayım ailem vardı geçmişte onlarda gidince tek varlığım mutlulukla hayatımı birleştirdiğim cem vardı ama oda yok. Düşüncelerimin arasında kendimi soğuk suyun kollarına bırakıp ölümü beklemeye başladım.
Olaydan 2 saat önce:
Çantamdan anahtarlarimi çıkarıp kapıyı açtım bu saatte cem evde olmazdı zaten eve girdiğimde hafif bir müzik sesi vardı evden çıkarken unutmusuzdur diye kapatıp odama girdim ama gordugum şeyle birlikte şoka girdim kocam dediğim adam sonsuz güvendiğim insan bizim yatagimizda ve başka bir kadınla beraber uygunsuz bir vaziyette uyuyor. Cem uyanıp beni görünce açıklama yapmaya başlasa da görünen köy klavuz istemez diyerek dinlemeden direk evden çıktım .
Şimdiki zaman:
Kulağıma dolan bip bip sesleri beynime resmen saplaniyor o kadar agritiyorki basımı bu acinin tarifi yok . gözlerimi zar zor açtığımda beyaz bir tavanla karşılaştım kokudan ve seslerden anladığım üzere bir hastane odasindaydim hafif dogruldugumda yanıma bir hemşire geldi.
"Nasılsınız bilge hanım"
" yorgunum biraz "
" normal çok su yutmuşsunuz ve hastanemize bilinciniz kapalı bir vaziyette geldiniz biraz dinlenin doktor bey gelicek birazdan"
O kadar yorgundum ki kafami sallamakla yetindim.
Bir sure sonra yanıma doktor geldi.
"Bilge hanım"
" evet "
"Yorgunluk var mi "
" evet "
" sizi bir gün daha burada müşade altında tutucam sonra taburcu olabilirsiniz geçmiş olsun "
"Birşey sorabilirmiyim"
"Tabi"
"Beni buraya kim getirdi"
" bilmiyorum bilge hanım sizi getirdi durumu anlatıp masrafları ödeyip gitti"
" peki teşekkürler "
"Rica ederim "
Doktor bey gittikten sonra beni buraya kimin getirdiğini merak etmeye başladım.
Ertesi gün taburcu oldum olmasına ama ne bir kalacak yerim nede param var .Düşüne düşüne yürümeye başladım nereye gidecegimide bilmiyorum sadece yürüyorum . Aklıma gelen fikirle iş yerime gitmeye karar verdim. Çalıştığım butiğe gelince içeri girdim inci hanım hemen yanıma geldi.
"Bilge canım nerelerdeydin hiç iyi şeyler duymadım "
"Duyduklarınız doğru inci hanım "
"Ah canım elimden gelen bisey varsa hemen söyle"
" içerde kalan alacagimi alsam yeter inci hanım sonrasında bir isteğim yok tesekkur ederim "
İnci hanımla vedalaştıktan sonra butikten çıktım . kendime kalacak bir pansiyon bulup dusa girdim . kiyafetlerimi yıkayıp astım ve bornozla yatağa uzanıp uyumaya çalıştım . Gözlerimi açtığımda geceydi ve kapim çalıyordu .
" kimsiniz "
" bilge benim cem aç kapıyı "
" git buradan "
" biraz konuşalım bilge lütfen "
" bekle biraz "
Hemen kuruyan kiyafetlerimi üzerime geçirip cemi içeri aldım .
"Ozur dilerim bilgem"
"Bana bilgem deme"
"Affet"
"İhanetin affı olmaz cem senden boşanicam"
"Yapamazsın "
"Yaparım"
" dinle beni ondan sonra karar ver "
"Yorma kendini "
" Son sözün mu"
"Anlaşmalı olursa daha kolay bosaniriz son isteğim bu"
"Tamam "
Cem odadan çıktıktan sonra içimde ona dair hiç bir sevginin olmadığını hepsini o gün bitirdiğini anladım benden aldığı tek şey güven duygum olmuştu .
Sabah uyandığımda kahvaltı edip gazeteden iş ilanlarına baktım . Mimarlık bölümünden mezunum ama deneyimim yok şansimi deneyip burdaki birinden telefon rica edip iki üç yeri aradım ama reddedildim en son bi iş ilanı gördüm umutsuz bir şekilde numarayı çevirdim.
" Sayar holding ben Tuğçe nasıl yardımcı olabilirim."
"İyi günler ben iş ilanı için aramistim"
" isminiz nedir"
"Bilge "
"Bilge hanım iş gorusmesi bizzat yüz yüze patron vesilesiyle bir toplantı şeklinde yapılıyor yanınızda CVniz ve mezun olduğunuz üniversite ile ilgili mimarlık bölümü okudunuza dair bir belge getirmeniz yeterli toplantı yarın saat 10da bilge hanım "
" teşekkür ederim Tuğçe hanım iyi günler "
"Sizede bilge hanım"
Telefonu kapattıktan sonra telefonu sahibine verip pansiyondan ayrılıp eve gittim cemle konuşmadan esyalarimi en kısa surede toplayıp evden çıkıp pansiyona geri döndüm . esyalarimi dolaba yerleştirip istenen belgeleri ayarladim ve kiyafetlerimi çıkardım şifon gömleğim ve kalem etegimi giyecektim iş gorusmesi için uykumu iyice almak için erkenden yattım .

Bu sonda bir başlangıç var...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin