bölüm-2

7 0 0
                                    

Hayatında hiç ummadığın zaman gelen mutsuzluk da var mutluluk da bazen hayatı akışına bırakıp anı yaşamak lazım umutsuzlukla geçen hayat içinde boğulmamak hayırlısı boyleymis diye bilmek gerek..
Sayar holdinge adımımı attığımda dogrularimin yanlış çıkacağı bir dünyaya adım attığımı daha sonralarda anladım.
Danışmandan toplantı odasıni öğrenip asansöre doğru ilerledim.
Toplantı odasının önüne geldiğimde heyecanımi dizginlemeye çalışıp içeri girdim sadece iki kişi vardı bende kendime bi yer bulup oturdum .
Kapı açılıp kapandığında ister istemez kafalar o tarafa döndü . içeri giren tabiri caizse taş gibi bir adam meteor lan bu neyse büyük ihtimal patron yada onun gibi biri . oda yerini aldığında konuşmaya başladı cvleri kontrol ederek bir kaç bisey sordu benden önce gelen kişilere sıra bana geldiğinde biran duraksadi ve sorularini sordu .
" evlisiniz demek"
"Evet yanı aslında hayir"
" nasıl yanı"
"Boşaniyoruz "
" anladım "
" özel hayat bu kadar ilgilendirmiyordur sizi umarım "
"Tabiki hayır"
Konuşma bittikten sonra bir sure bekledi ve ayağa kalktı bizde ayağa kalktik saygı sonuçta belki patronum olacak .
"Arkadaşlar buraya geldiğiniz için teşekkürler sizle çalışmayı çok isterdim ama aranızdan sadece biri benim aradığım kriterlere uyuyor .
Bilge hanım sizinle çalışmaktan mutluluk duyacağım"
"Bende efendim"
" yarın saat 8de odamda olun ve konuşalım neler yapacağınızı"
"Peki efendim iyi günler "
" sizede arkadaşlar "
İşi alacağımdan emin değildim aldım ama sevinemiyorum bile duygularim karman çorman oldu.
Şirketten ayrıldıktan sonra yürümeye karar verdim. Ayaklarim beni cemle yaşadığımız eve getirdi onu gerçekten sevmemistim cem sadece benim boşluğumu doldurdu kendi Ayaklarim uzerinden durmam lazım ve kimseye güçsüz oldugumu belli etmemem lazım. Hemen kaldığım pansiyona gittim ve odama çıktım uzerimi degistirdim kendimi yatağa attım biraz uyusam iyi olacak . Sabah hazırlanıp şirkete gitmek için yola koyuldum allahtan pansiyona yakin şirket arabamda yok bi sure bu böyle devam edecek anlaşılan . şirkete geldiğimde direk patronun odasına çıktım şahı bu adamın adı ne neyse ogrenirim . sekreter geldiğimi haber verir vermez içeri geçtim .
"otur bilge "
" peki efendim"
" adım mert"
" anladım mert bey"
" bak bilge hiç bir deneyimin olmadığı halde seni işe aldım sadece bölümünü birincilikle bitirdin diye aldım bilgilerin diğerlerine gore daha taze "
" tesekkur ederim mert bey "
" öncelikle sana guvenmem eline iş vermem için bana bi villa tasarla en ince ayrıntısına kadar çiz ve sunum yap sonrasında sana bir iş vereceğim "
"Tamam mert bey"
" özel hayatınız beni ilgilendirmiyor ama bi kaç soru soracagim "
" tabi buyrun "
" boşaniyoruz demiştin dimi"
" evet"
" pansiyon da kalmak bu iş için pek uygun bi yer değil "
" biliyorum ama kendimi toparlayana kadar bu böyle olmak zorunda "
" bakın bilge hanım burdan alacağınız maaş sizi ilerde bir villaya bile taşır o yüzden sizin bi eve daha rahat çalışma alaninizin olacağı bi yer olması lazım "
" odam gayet rahat calisabilirim mert bey "
" bilge hanım söyle bi anlaşma yapalım o zaman size bi yer kiralayalim yavaş yavaş toparlanmaya başladığınızda maasinizdan keseriz olur mu "
" bu iyi bir anlaşma oldu ama ben bunu kabul edemem ilk günden olmaz mert bey "
" ben bunu senin için değil çalışmalarım ve işlerim için yapıyorum bilge "
" peki mert bey siz nasıl isterseniz "
" o zaman şimdi çıkalım ilk odanizi gorun sonra eve bakmaya gidelim "
" peki"
Odamin yerini öğrendikten sonra mert beyle beraber şirketten ayrıldık .
Kiralamak için bana fazla olan ev mert beye gore fazla küçükmüş sözde lan burda benim sulalem yaşar be .
" mert bey burası bana fazla "
" rahat çalışma alanı bilge hanım "
" ama"
" bu sadece işimi iyi yapın diye size sunan bir fırsat bilge hanım "
" fazla bir fırsat bu mert bey bu çok fazla "
" bilge sınırlarimi zorlama bence işe baslamadan kovarim"
" peki mert bey siz nasıl isterseniz "
" burayı tutuyoruz bilge hanım "
" peki " bu adam benim sınırlarimi zorlamak için geldi dünyaya kesin ...
" mert bey burdan dolmuş geçiyor mudur"
" hayır neden sorsunuz "
" arabam yok ise nasıl gelicem pansiyon yakın şirkete en azından "
"Şirket arabalarından birini alırsın "
" peki "
Burda işimiz bitince şirkete gittik arabami aldım ve evime doğru yola koyuldum . eve girdiğimde temizlik yaptım ve kahvemi alıp dinlenmek için salondaki koltuklara attım kendimi. Biraz zaman geçtikten sonra kapı çalmaya basladi. Kapıyı açmaya gittiğimde karşımda görmek istemediğim kişiyi gormem bir oldu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bu sonda bir başlangıç var...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin