Atunci Harry și-a dat pantaloni jos, iar eu mi-am pus mâinile la ochi. Când le-am dat la o parte acesta stătea întins în pat. Și-a pus pătura pe el și a închis ochi.
” Harry, pleacă , vreau să dorm ” spun eu căscând .
” Dar ai destul loc . Și nu mă deranjează dacă dorm cu tine. ” spune el pervers .
Mi-am luat o altă pătură, și m-am întins în pat , bine înțeles la distanță de Harry și de mâinile lui care se tot foiau.
” Pot să te iau în brațe? ” mă întreabă Harry.
M-am întors o clipă cu fața la el, încercând să-i dau de înțeles că nu. Apoi am închis ochi și le-am dat voie viselor să-mi pătrundă în minte. Dimineața bine înțeles m-am trezit sufocată, eram strânsă bine la pieptul lui Harry.
” Harry, mă doare. ” spun eu în timp ce mă încordam ca să pot ieși din strânsoare.
” Taci și nu strica momentul . ” îmi spune el apropiindu-și buzele de gâtul meu.Am simțit până în picioare acea durere provocată de acesta când m-a mușcat ușor.. După ce și-a îndepărtat buzele de gâtul meu, acesta s-a urcat peste mine, eu ținându-mă cu mâna de gât pentru că mă ustura groaznic.
Atunci și-a lipit buzele de ale mele, contopindu-ne într-un sărut sălbatic. Limba lui se distra cu a mea până am simțit o mână pe pantaloni mei, încerca să mii dea jos până am ripostat.
”Harry, nu. ” spun eu încercând să-l îndepărtez.
”Ne vedem deseară, mi-a plăcut pe la tine” spune el luându-și pantalonii pe el.
După ce eu mă tot frichineam prin pat și așteptam să iasă mă freacam încet pe gât.
” Apropo , ai niște slipii foarte frumoși pe tine. ” spune el făcându-mi cu ochiul si iesind din cameră.
Ce ? ce? Ce a vrut să insinueze, cum să ... Eram panicată . Pana am primit un mesaj .
” Am glumit. Dar deseară aș vrea să văd nuanța slipilor. - Harry.x ”
Inima mea s-a liniștit la vederea acestui mesaj. M-am lăsat pe spate, iar elefonul îmi suna. Am apăsat pe Răspunde.
”Alii , vin-o jos. ” îmi spune mama.
Mi-am luat tălpășița imediat. Am ajuns jos unde mama si Niall erau încruntați pe mine.Atunci Niall a spart gheața.
” Ali, tu mi-ai mâncat prăjitura ? ” mă întreabă Niall supărat.
” Ce ? Nu , nu am mâncat nimic ” spun eu speriată pentru că știu cum face Niall când i se mănâncă ce este al lui.
Atunci el s-a dus supărat sus, și a trânti așa de tare ușa la dormitorul lui încât a răsunat în toată casa. Atunci mama mi-a tras o privire furioasă.
” Nu uita de ce suntem aici. ” spune ea îndreptându-se spre bucătărie.Mi-am luat un măr de pe masă și am urcat sus. Când am intrat în cameră dau peste Harry. M-am pus în fața lui uitându-mă ciudat.
” Te aștept cam de mult timp ” spune el luândumă în brațe.
Atunci m-am dezechilibrat și am căzut direct peste el î pat, scăpând și mărul din mână.
” Îmi place când ești peste mine.” spune el. Atunci m-a întors punându-se el peste mine. ” Dar ador când ești sub mine. ” spune el în timp ce a început să mă sărute.