Încercam să mă opun dar puterea lui o învingea pe a mea cu mult. Mi-am răsucit mâna pe pieptul său împingându-l.
” Hai mă.. ” spune el dându-se jos de pe mine și punându-se pe pat.
” Harry, ieși . Ori ies eu. ” spun eu nervoasă.
” Ieși tu. Eu mai inspectez pe aici. ” spune el ridicându-se și ducându-se spre baie. A intrat acolo apoi eu am închis ușa băii blocându-l să numai iasă.
” Ali, deschide ușa, că dacă ies de aici te mănânc. ” spune el țipând. Era deja nervos.
Am ieșit din cameră , dar nu înainte să aud " La dracu ! " ieșit din gura lui Harry . M-am dus jos și o văd pe mama cu bagajele pregătite de plecare.
” Ce faci mamă ? ” spun eu .
” Dragă , cred că am uitat să te anunț, dar trebuie să mă duc cu Paul să luam ceva pentru turneu. Îmi pare rău. ” spune ea. ” Să ai grijă de casă, într-o săptămână suntem înapoi.”
Ma îmbrățișat și a ieșit. Ce? Ce mama clătitelor a spus ? Ok asta era ciudat. Dintr-o dată mi-am adus aminte de Harry. M-am dus sus, iar când am intrat în cameră , ușa băii era DESCHISĂ. Unde putea fii, sigur face el ceva, putea fii oriunde. Mă duc la el în cameră și era totul nemișcat. Dar când să apăs pe clanță. Cineva ma prins de talie cu ambele mâini trăgându-mă spre corpul său.
” Mai îți aduci aminte ce am zis ? ” spune el mirosindu-mi părul. ” Am spus că în seara asta aș vrea să-ți văđ nuanța slipilor.” spune el întorcându-mă cu fața la el.
” Nici gând Styles. ” fac o pauză ” Mama e plecată cu Paul o săptămână, iar tu nu mă vei atinge” spun eu încruntată.
Mă privea lung în ochi. Ochi lui erau de un albastru amestecat cu un verde strălucitor. Mâna lui a strâns-o tare pe a mea , în timp ce gura lui s-a lipit de gâtul meu. L-am împins apoi m-a tras la loc lângă el.
” Harry! Gata ! Ce sunt eu aici marioneta ta ? ” spun eu nervoasă , ieșind din camera lui dând cu ușa .
M-am dus direct la mine în cameră. Îl adoram pe baiatul ăsta, dar lui îi stă mintea doar la sex. Mi-am băgat capul între perne timp de 10 minute apoi m-am dus la baie, făcând un duș. O ciocănitură zdravănă ma speriat întorcându-mi capul către ușa băii.
” Îmi pare rău. ” spune Harry. După un moment de tăcere. ” Promit că nu mă mai ating de tine, dacă nici tu nu mă mai provoci. ”
Deja mă enervase, când naiba l-am provocat eu. Mi-am luat un prosop pe mine și am ieșit repezită din baie.
” Când te-am provocat eu ? nu ești zdravăn la cap ? ” spun eu nervoasă.
” Uite-te la tine, ieși așa din baie și mă întrebi cum mă provoci ? ” spune râzând.
Atunci mă întorsesem cu spatele vrând să deschis ușa băi , dar o mână mare mi-a prins-o pe a mea întorcându-mă. Harry și-a lipit buzele de ale mele, luându-mă în brațe iar eu încolâcindu-mi picioarele pe corpul său . Ne-am aruncat în pat și ne-am râzboit între săruturi. Atunci am simțit cum el își dă tricoul jos. Voiam să mă ridic dar ma tras înapoi. Ma sărutat pe gât , eu întorcându-i fața și mușcându-l de buză înferioară. Am simțit cum prosopul de pe mine dispare, chiar dacă-l țineam strâns pe mine, el tot a ajuns jos acolo unde au ajuns și pantalonii lui peste puțin timp.
După câteva momente incendiare de săruturi, l-am simțit în mine. Atunci gemetele noastre au început să curgă la nesfârșit. La fel și mușcăturile .
* DIMINEAȚA *
Când m-am trezit eram goală pușcă în brațele lui Harry , eram înveliți cu o pătură. M-am ridicat încet si am fugit în baie. Acolo mi-am luat o rochiță pe mine și am ieșit. Am văzut ochi aceia verzui imediat. M-am rușinat și m-am pus iar în pat cu spatele la el.
” Hai, nu-mi spune că încă îți este rușine de mine după tot ce s-a întâmplat. ” ma luat în brațe.
Numai puteam scoate niciun sunețel pe gură, cuvintele parcă-și luaseră bagajele la fel ca și mama, și plecaseră.
” Nu spui nimic ? ” mă întreabă el. ” Ali, eu te iubesc. ”
Auzind aceste cuvinte, am rămas mască, m-am întors la el, revăzându-i ochi, ochi ăia care mă înebuneau.
” Și..” pauză ” Și eu ” . îî spun eu sărutându-l pe obraz.
- Din perspectiva lui Harry -
Era așa inocentă, părul ei brunet, ochi ei albaștri. Tot. Era perfectă pentru mine. Dar în ochi ei vedeam timiditatea, frica și mai ales iubirea. Asta era ceva ce mă înebunea la ea.