Capiolul 1 - Încercarea.

28 5 4
                                    

Înainte să merg jos la bucătărie s-o ajut pe mama cu treaba, îl văd pe Harry scoțând capul pe ușă uitându-se încruntat. Cu siguranță v-a urma o ceartă . 

” Unde te grăbești ? ” mă întreabă acesta în timp ce eu mă bâlbâiam si urmăream dungile firave ale pereților. M-a strâns tare de mână uitându-se în ochi mei. Respirația o aveam din ce în ce mai puternică.

Am încercat să scap din strânsoare dar fără folos. 

” Te-am întrebat ceva. ” spune el încruntându-se. 

” M-Mă duceam la mama” mă bâlbâi eu în timp ce mi-am tras mâna repede, rămânând niște mici urme roșii liniare. 

S-a dus în camera lui trântind ușa, și lăsându-mă să-mi continui  drumul . Ajunsă la bucătărie , mama m-a luat la întrebări. 

” Te chem de o jumătate de oră aici și tu vii tocmai acum ? Nu uita că eu sunt bucătăreasa lor, nu stai aici ca o prințesă, nu e casa noastră. ” îmi spune ea răstit. 

Avea dreptate, eu eram aici doar pentru că mama era angajata lor, ea era bucătăreasa casei . Iar tot ce făcea ea , era un deliciu pentru băieți din One Direction. Așa am ajuns eu să-i cunosc. 

*SEARA*

Eram la masă cu băieți. Și cu mama mea desigur. Mâncam cu poftă până când am simțit că mâncarea îmi rămâne în gât , în timp ce simt o mângâiere pe piciorul meu. Aca atingere mă gâdila sever, urcând tot mai sus. I-am tras o privire de amenințare lui Harry, prin care voiam să-l fac să înceteze. 

” Mamă sunt foarte bune astea.” spun eu încercând să-i atrag atenția. 

Dar în zadar, am decis să mă ridic de la masă fără nicio explicație.

” Unde te duci? Ia stai jos și mănâncă! ” îmi spune mama răstit. 

” Lăsați, lăsați, dacă nu vrea să mănânce , am să-i iau eu porția, nu-i așa Ali ? ” mă întreabă Niall 

Am dat din cap afirmativ și am urcat sus în camera mea, cât ghinion puteam avea să am camera exact față în față cu a  lui Harry. M-ambăgat la un duș rece . Mi-am lăsat gândurile să-mi îmbete mintea și să se extindă pretutindeni. Până când o ciocănitură în ușa băii se auzi. 

” Ali !” strigă Harry încercând să deschidă ușa. Am uitat să menționez că am închis-o . 

” Ce vrei ? ” spun eu sprijinindu-mă de gresia rece. 

”Vreau să vorbim.” spune Harry oftând. 

Mi-am luat un prosop pe mine și mi-am trecut peria prin păr. Mi-am luat papucei în picioare și am ieșit. Harry stătea pe marginea patului privindu-mă. 

” Deci ? ” spun eu îndreptându-mă către dulap . ”Ce este ?”

Atunci îi văd picioarele propiindu-se de mine tot mai mult. I-am simțit mâna cum îmi gâdilă obrajii mei care acum erau roșii și mai să ia foc. Ma lipit de dulap, în timp ce și-a pus o mână de după ceafa mea, și-a lipit abdomenul său de pieptul meu. Respirația a început să se mărească din nou, accelerând . Și-a dus gura la gâtul meu . Și-a lipit buzele de el . Atunci un fior ma străbătut din cam până-n picioare. Corpul meu începând să tremure. Câteva râsete se auziră după ce eu m-am tras din strânsoarea lui. 

” Nu-mi spune că nu ți-a plăcut , că nu o să te cred” îmi spune Harry în timp ce și-a scos gropițele la iveală. 

” Pleacă. ” mormăi eu nervoasă.

Dangerous or Love ?Where stories live. Discover now