the day after

82 9 4
                                    

"Buzzzz...buzz" het was 12 uur. "Buzz...buzz" ik werd wakker en keek op mn mobiel.

Gemiste oproep jamie *(8)*

"Wat heeft James me 8 keer gebeldt" zei ik, link die naast me lag schrok wakker, "bel haar terug dan" ik toetste haar nummer in, 0 6....

Bliep.....bliep..... "Hey met Jamie" hoorde ik "hey jamie waarom bel je me?" Het was even stil. "We hebben nog een foto van jou en link!" Ik was heel blij "mag ik het komen ophalen" ze zei "tuuuuurlijk" ik hoorde aan haar stem dat ze een beetje schor was.. gisteren zong ze ook wel echt de sterren van de hemel.

Ik besluit te gaan douchen. Ik kleed me uit en zet de kraan aan, ik doe de douchecabine open en hoor link "meggy, hou wat warm water over" ik lag "doe ik" . Dat Is wel echt het minst fijne aan dit huis , omdat het zo oud Is Is er niet veel warm water. Ik voel de warme douche straal. Ik ging er onder staan en pakte de dichtbijzijnste shampoo.

Ik stapte de cabine uit.. Link keek me aan. Ik lachtte "er Is nog genoeg water" en sloeg een handel om me heen. Ik föhn me haar goed en deed mijn make- up , link ging douchen.. ik kleedde mezelf aan. Het was lente maar nog wel koud. Dus ik besloot te gaan voor een basic TShirt met kimono en donkere spijkerbroek. Met mijn sleehakken in de mooie kleur zwart.

Ik stapte de auto in ..

De sleutel gaat in het slot en ik draai hem om... BAM onweer ik schrok me ff dood. Ik besloot een toeristische route te rijden.

Ik kom langs het stadions plein een plek waar het verhaal ooit begon. Waar ik met harm kreeg , de man van Jamie. Wat we als 2 14 jarige kinderen naar onze grote voorbeelden kwamen. Ik zie de plek van de dytg15 en dytg16. Goede tijden. Ik zie een bordje staan met een grote a, de a van Almere waar mn eerste date was. En Marit s eerste zoen. Ik rijd verder naar Amsterdam waar jamie woont.

"Jamie!" Roep ik. Kut flats. Ik weet het ook niet meer hoor. Er gaat een vrouw naar binnen. Ik loop achter haar aan. Ze keek me aan "ja ehm jij bent toch meaghan?" Ik knikte "ja" kom even mee.

De deur ging open "louise?" Een meisje keek om de hoek.
Haar mond viel open "meaghan?" Ik zei " jups " ze gaf me een knuffel "hey jij vent mijn grootste voorbeeld" ik zei "dankje" ze vroeg om een foto en ik ging weer.

"Hey jamie" ik schrok ...

(2 squad goes onWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu