Part 2

274 12 1
                                    

Fekete csőnadrágot viselt, ami jól kiemelte hosszú, vékony lábait. Ehez egy egyszerű fehér pólót vett fel, ami láthatóvá tette izmos karjait.  A cipője meglehetősen márkás volt. Már egy ideje bámulhattam, mikor két kéz simult derekamra.

-Hey, baby! Van kedven táncolni?-kérdezte egy ismerős hang.

-Harry, kopj már le! Megmondtam, hogy szállj le rólam, kérlek.-vágtam oda neki.

-Rendben. De nem tudod mit hagysz ki szépségem.

-Dehogyis nem...

A konyhába menet megláttam Luke-ot... egy lánnyal flörtölgetni... de várjunkcsak, miért is zavar ez engem?! Hisz alig ismerem! Nem vagyon normális.
A konyhában elvettem egy pohár whiskey-t, majd visszamentem. A szemeim össze találkoztak Luke-éval. Küldött felém egy mosolyt, mire a szőke cicababa is felém pillantott. Most komolyan, mit látnak a fiúk az ilyen libákban?! A lány szemei szinte szikrákat szórtak, így inkább továbbmentem, mintha semmi nem történt volna.

Megittam az italom, majd elindultam a táncparkettre. A csípőm a zene ritmusára ringattam. Mindent elfelejtettem magam körül. Luke-ot, Harry-t... csak én voltam és a zene.
Már egész kicsi korom óta táncolok. Balettoztam is, de azt túl unalmasnak találtam, ezért abbahagytam. Most részmunkaidőben, egy táncstúdióban tanítok gyerekeket táncolni. Hetente háromszor. Januárban lesz az első fellépésük, de ahhoz még elég sokat kell gyakorolnunk.

Mikor vége lett a számnak, pont 11 óra volt, úgyhogy úgy döntöttem elindulok haza. Levettem a kabátomat az akasztóról, majd elköszöntem a többiektől.

-Már mész is?-bigyesztette le az ajkait Calum.

-Mára ennyi elég volt, azt hiszem.-válaszoltam.

-Ahogy gondolod. Ne kísérjelek el?

-Nem kell köszönöm, haza találok. Szia!

-Rendben van. Jó éjt!-mondta, majd elindultam.

A lakásom nem messze volt innen, szóval úgy döntöttem, inkább gyalog megyek. Hazafelé megálltam a sarki kisboltban, hogy vegyek egy vizet és reggelirevalót.
Miután bementem a lakásba, levettem a cipőm és bevittem a konyhába a szatyrot.
Felmentem az emeltre, s onnan egyenesen a szobámba. Kivettem a szekrényből a pizsamámat, aztán belépkedtem vele a fürdőszobába. Gyorsan letusoltam, megmostam az arcom, és a fogaim és vissza mentem a szobámba. Bebújtam a jó meleg ágyikómba, majd lassan elnyomott az álom.

******************************************
Másnap reggel:

Hamar kidobott az ágy. Ránéztem az órára, ami 7:43-at mutatott. Felkeltem, s a konyhába vettem az irányt. Nem volt kedvem reggelit készíteni így fogtam a telefont és felhívtam Abby-t, hogy nincs e kedve eljönni velem a Subway-be reggelizni.

-Az jó lenne.-felelte Abs- Mikor és hol?

-A Subway előtt, egy óra múlva?-tettem javaslatot.

-Rendben. Akkor később!

-Később.-mondtam, majd letettem a telefont.
Felsétáltam az emeletre és kiválasztottam az aznapi szettemet. Egy világoskék blézert, fehért csipkés rövidujjúval, szintén fehér csőfarmerrel és egy világoskék Vans-t vettem fel.
Ezután bementem a fürdőszobába, megmosakodtam és feltettem egy egyszerű sminket. Gyorsan fogatmostam, majd begöndörítettem, mogyoró barna hajamat.
Miután késznek nyilvánítottam magamat, kezembe fogtam Gucci táskás meg a kocsikulcsot és elindultam.
10 percen belül a Subway előtt álltam, Abby-re várva. Körülbelül 4 perce àllhattam ott, mikor megpillantottam egy ismerős alakot.
Luke-ot.

-Hello Violett!-küldött felém egy 1000Wattos    mosolyt.

-Szia!-mondtam-Mi jàratban?

-Csak gondoltam körülnézek a városban.

-Az jó. Ha szeretnéd, szívesen körbevezetlek.

-Az szuper lenne. Ma ráérsz?

-Persze!-vágtam rá gyorsan...túl gyorsan.-Nem ma mégsem jó. A studióba kell mennem.

-Nem is tudtam, hogy modellkedsz.-hüledezett Luke.

-Nem, nem! Dehogy is!-nevettem- Ez egy táncstúdió. Gyerekeket tanítok táncolni. Ha van kedved eljöhetnél megnézni.

-Szívesen mennék.-fogadta el az ajánlatomat. Mi a francot csinàltam?! Hiszen még senki előtt nem táncoltam, a gyerekeket kivéve.

-Rendben. Legyél ezen a címen 4 órakor.-adtam át a cetlit, a fiúnak.

-Ottleszek. Viszont most mennem kell. Majd találkozunk!

-Szia!

Épphogy elköszöntünk Abby jelent meg mellettem. Elkezdett kérdezősködni, hogy miről beszèltem Luke-val. Elmesèltem neki mindent, szóról-szóra, mire ő annyira izgatott lett, hogy elfelejtett rendelni. Egy órán keresztül beszélgettünk, mire el kellett mennie valahová, úgyhogy elköszöntünk egymástól. Otthon kikészítettem a táncruhámat, majd beletettem a sporttáskámba. Felvettem a sportcipőmet, és elindultam a studióba.

Sziasztok! Bocsi, ha hiba van benne, de nem volt időm átolvasni. Like-oljátok, ha tetszett. Puszi! 💋

Løvely {l.h}Where stories live. Discover now