Tanitim

27 2 0
                                    

-Kumsal
Merhaba ben kumsal 17 yaşında lise öğrencisiyim.lise demisken okudugum okuldan bahsediyim.okudugum okul pekte iyi sayilmaz.Klasik meslek lisesi.Ya hic mi kafa dengi biri olmaz.Okula baktigimizda disarda uc bes cocuklar yiyicekmis gibi bakiyolar sinifa geldigimizde kizlarin agzinda sakiz patlatip duruyolar birbirlerine oje suruyolar ,bagrisiyolar,sac basa kavga ediyolar .Tuvalete gittigimizde kizlarin bazilari birbirine agda yapiyo, bazilari telefonda dudaklarini buzup foto cekiliyolar,bazilari dizinin altinda olan etegi mini yapip bacaklarini belli ediyolar.Bazen diyorum ki hayat beni neden sevmiyorki sonra diyorum ki hayat cesurlari sever.Ama bu cumlemi.kullanacgim bir cesurluk yapmadim.Neyse aileme gelelim ben ve babannem kırık dokuk bi evde beraber oturuyoruz.Ben 5 yasindayken babam kansermis fakat teshis gec oldu 7 ay sonra vefat etti.Ne kadar zorlamak istesekte tedavi olmadi :((( Annem de kalp doktoruydu hergun agliyordu kotuye gittigini anliyordu sanirim ve ben de hergece agliyordum.Babam vefat ettikten 2 ay sonra annem bizi terketti.Annem gittikten sonra durumumuz baya kotulesti.14 yasindan beri calisiyorum ve hala calisiyorum okuldan sonra.Inanin ki cok zor hayat cok zor...

Yalnızlık SenfonisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin