Sınav

22 2 0
                                    

Alarmin zirlama sesine uyandim.Gok mavisi yuksek bel pantolu ustune gobekten kareli gomlegimi giydim ve masaya oturdum.Babannem sofrayi hazirlamis oturuyordu."Gunaydin yumoş"dedim "heh kalktinmi kizim 1 saatin var ustundekileri cikar cabuk okul kiyafetlerini giy dogru okula dedi heyecanli heyecanli."Iyide babannem ben bugun ise gidicem gitmessem kovulurum " dedim "olmaz yavrum yeni is bulursun okuldan aradilar dun sen uyuyosun diye uyandirmadim,bugun okulda bi sinav varmis ilk uc kazanan doga kolejine mi ne okuyabiliyomus sende gir"dedi "Amannn be yumos ne isim var zengin zuppelerin yaninda" "Kizim liseyi kazanirsan universite sansinda yuksekmis. kuzum benim,guzel kizim dururmumuzu biliyosun kotudur.Oku kizim,oku en azindan bir meslek edin" babannem boyle soyleyince uzuldum, ayrica hak verdim,gitmeye de karar verdim.Okula geldigimde hemen sinava girdim nerdeyse gec geliyodum.Sinav sandigimdan da kolaymis cabucak yaptim.7.derste sonuclar aciklancakmis.Neyse 7.derse geldigimizde sonuclar aciklandi ve 2. olarak doga kolejine burslu olarak gidicekmisim yupppi.yarin yeni bir okula baslayacagim o yuzden bugunden sinifla vedalastim.Zaten pekte uzulmedim nasil olsa yakin oldugum birileri yok.Okuldan cikip eve geldim ve yumosa da haberi verdim o da cok sevindi.Ve yeni birgunun daha sonuna geldim.yataga uzanip acaba yarin arkadaslarim olucak mi,dislanacakmiyik,ezik duruma dusecekmiyim,tabiki dusuremezler beni,oranin yemekleri pahalimidir, ya ac kalirsam, simit yada ekmek arasi gotursem izin verirler mi?Kafam da deli sorular vaar.En onemlisi kalbimin ritmini degistirecek biri olucak mi ?


Merhaba yumoslar begenilerim cok dusuk ama olsun ben yazmaya devam edicem cunku aklimdaa baya guzel seyler var :))Sizi seviyorum :)) kitabimi onerin lutfen yeni bolum kisa zmanda gelir :))) muck opuldunuz :)))

Yalnızlık SenfonisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin