Eve gelince annem yan komsuya borek goyur dedi. Elime tepsiyi alip kapiyi caldim. Vekarsima o pislik cikti. Tepdi elimden dustu. Allahim inanmiyorum genemi o biktim artik. Camimin onu onun cami cikti. İnanmiyorum. Kart asmis ozur dilerim. Adim Savaş dedi. Of banane senin adindan. Dedim icimden neyse bos veriyim bari sunu. Neyse annemlerin yakin arkadaslari dedim. Benim adim nazli yazdim. İnsan sinir oluyo. Annem yanina cagirmisti. Gittim. Aksam yan komsumuza yemege gidiyoruz dedi esyalarini hazirla. Anasini satiyim bu kadarbasitmi. Bu malin bana yaptiginda unutamadim. Anneme anlatamam arasi bozulsun istemiyorum. Kiyafetlerimi hazirladim. Elbiselerimi giydim. Eve gittik. Annem tutturdu. Senin sevdigin pilaklardan varmis dedi. Odaya geldik. Neyse ben geri donuyum dedigimde kapiya sikistirdi beni neyse diyip siyrilmayi basardim. Annemlerebensikildim hadi gidelim dedim. Annem sen git dedi. Eve dondum. Cama gene cikmis beyaz kapaklari kapattim. Sonraki gun okul vardi. Ayy sabahin korunde uyanip anneme yetismeye calistim. Anneme odami degistirmek istedigime hayir diye cevap verdi. Neyse oldu iste degismiyo katlanicaz. Unuversiteye baslicaz bir hayaydi. Soniclarinada katlanicaz. Okulda hoca ariyordum. Ama bu savas mali ben solicem. a12 dedi benimle ya offf bukadarda olmaz ben kosedeki en on siraya oturdum. Allah ım bununla bide aynı sınıftayım.Allahım kafayı yicem neyse sakin ol Nazlı sakin nefes al ver al ver.Neyse dayanıcaz.Savaş iseen arka köşeye oturmuştu,ama hayla ondan nefret ediyordum hayla. Hoca derse girmmişti. Alah'ım Savaş bana bakıyordu. Yandaki kızla beni kıskandırmaya çalışıyordu aklı sıra. Neyse ya oyunu boşa gitmesin. Yanımdakine adını sordum . Adım Volkan dedi. Volkan ile biraz samimi olmuştum . Savaş sinirli yüz ifadesiyle bana bakıyordu. Tenefüs zili çalmıştı. Tam kalkarken Volkan elimi tuttu." Volkan bırakır mısın?" dedim. "Bırakamam. Sana bir şey söylemem lazım. Oturur musun." dedi. " Oturamam çıkmam lazım." dedim." Otur şuraya bir şey söylicem." dedi ve çekip beni sıraya oturttu. Savaş bunu görünce koşarak yanıma geldi. "Bıraksana kızı." dedi." Sana ne oğlum yürü git başımdan." dedi. Savaş " Bas git oğlum." dedi. Volkan Savaş ' a bir yumruk attı. Savaş daha çok sinirlenip yere yatırdı. " Bu benim sevgilime sulandığın için."dedi ve bir yumruk attı. "bu da bana attığın yumruk için ."dedi ve bir yumruk attı. Tam Savaş elimden tutup dışarı çıkarırken " Savaş mısın nesin? Seni çıkışta basketbol sahasında bekliyorum. Erkeksen gelirsin." dedi ve sınıftan çıktık. Koridorda Savaş 'ı durdurdum." Sen benim sevgilim değilsin. Niye öyle söyledin?" dedim. "Seni korumak için söyledim." dedi . "Peki basketbol sahasına gidicek misin?" dedim. "Tabi ki gidicem. Eğer gitmezsem korkak olduğumu düşünür. Erkeklik karizmamı çizemem.
------------------------------SON----------------------------