Sahile giderken cantama sandalet almistim ayagimdakiler topuklu ayakkabiydi. Neyse geldigimde terlemistim savas yanima gelip yanagima bir opucuk kondurdu. Ben terledim hadi denize girelim dedim.savas derine dogru yavas yavas yuruyordu. Bende havlumu serip yanina giderken savas derine dalmis suyun dibinde yuzuyordu.Bende yanina gittim. Suyun altindan ciktikan sona bu ne bicim bir mayo diye yuksek ses tonuyla bagirdi ana ben sakince ne varmoski ustumde dedim cok sey va niye bu kadar acik bikinimi giyseydim dedim bagiaak hayir bakya ben buna acik diyorum o siyah mayosunu yetmiyo gii daha acik diyo git otele degis ben bagirarak hayir dedim degis dedim sana hayir degis hair deis hayir degismicem hizle karaya dogru kulac attim.
Ayami yere basip karaya dogru yurumeye basladim. Karaya ayak basim havlumu serdigim sezlonga mayo elbisemi giymeden yattim. Sir savasa inat savas bunu gorup hizla yanima geldi. Bak ya nen ne diyorum o ne yapiyo . tamam tamam hadi degisiyim oele ecip mayomu degisip deri deldim. Cantamdaki sandeleti cikarim diydim topuklularimida.
Cantaya koydum. Savas geldi ve beni tekrar optu bu sefer dudagimdan optu ben sana kusum bagirmadan soyleseydin. Gidip degisirdim ozur dilerim askim ben okuzluk ettim sadece okuzlukmu yaaa hayvanlikta ettim. Evet aynenaferim askitoaunun kuzusu neyse biraz denize giriyim ben tamam sen gir hayatim. En derinlere kadar gittim birden ayagima bise oldu.
10 sn icinde ayagim uyustu boguluyorum. İmdat imadat imdat!!!!!!!!!!!!!!
SAVAŞ IN AZINDAN
allah allah derinlere gitti her halde niye gorunmuyoki ayaga kalkip baktim. Yoktu demekki derine daldi. Nazli nazli nazli!!!!!!!!!
Niye ses vermiyoki ben bi gisip bkiyim bari nazli dibe cokmus nazli bogulmus sen bana sabir ver allahim allahim yardim et ne olir yaaaa hemen karaya cikardim nabzi durmus hemen doktora goturdum.doktor hastayi kaybettik. Doktor o olemez hayir hayir hayir aglayarak nagiriyordum. Yaaa aklim almiyo. Gormek istiyorum sarildim boynuna agladim. Hayir yasiyo yasiyo nabzi atiyo doktor bey tamam nazliyi odaya aldilar nazli iyimisin ne oldu ayagima bise bati ondan sonra uyustu yuzemedim. Onun icin hayatim bise olmaz hadi hazirlan cikalim tamamNAZLİNİ AZİ
Birden kalktim bir iki adim attiktan sonra bayildim dokor oksijensizliktek yarina biseyi kalmaz dedi otele gittik gidince ustumu giyindim allah azina sictigim volkan burda "savas savas korkuyorum volkan burda" " o bize bi bok yapamaz bosver neyse geceligini giy de yatalim "ben yattim "tamam ama ben cam kenarindaki yatakta yaticam "tamam askim "iyi geceler "iyi geceler "dedim. İyi geceler.
SON.