10. BÖLÜM

3 1 0
                                    


Ucak kostumu yapmadim okul kostumu:-) bide hardal sarisi olan yelek

Sabah ollunca savas uyanip bas ucumda duruyodu hadi uykucu ucakgi kaciricaz hadi 'tamam' kalkip hizlica ustumu giyindim hava alaninin yolunu almostik haa bu arada demirle eylul orda bi kac gun daha kalcakmis. Bu yuden biz hava alanina gelmistik. Ucaga bindik ucakla giderken birden midem bulanmaya basladi basim dondu o sirada kendimden gecmisim. Allahtan kisa zamanda uyanmisim .ucak iniyordu ve bizde indik beni eve birakti. Savas anneme soylemis ya onemli bise yok diyorum dinleyen yok catlicam.biraz uyuduuyandigimda sadece uc saat uyumusum. Off neyse okula gidiyim az kalktim ustumu giydim dolabimi acacaktimki birden yuzume bise gustu. Yere baktim. Bir ane bileklik vardi. Sadece bir kilit bakiyim. Acaba bunu bana sasmi birakti evet kesin o bari okula giderken takiyim. Ustumu giydiken sonra evden catami taktim. Evden cikinca volkanin orda oldugunu fark ettim. Biraz korktum haliyle neyse ben sasimi ozledim. Bosver volkani sen savasini dusun. Okula vardigimda simdi nerden bulucam savasi dedim. Kim bilir nerdedir benim odunum offfffffffffff bak gene burdaymis askim dedim. Saas dudaklarima yapisti. Sonra birakti. Derse girdik savas derste elimi tutup duruyordu.
- yapma hoca gorucek-
- bise olmaz-
- olur savas-
Elimi cektim.kaslarini catim.
- o hoca bi bok yapamaz-diyip elimi hizla tuttu.
Neyse dedim icimden ders bitis zili caldi. A savas hoca duyuru yapiyo diyip seslendim 1. Siniflari kanpa goturuyolarmis tamam biz de geliyoruz hocam bizimkinide yazarmisini
- adin soyadin-
- Nazlı TEZCAN-
- Savaş KORKMAZ-
Tamamdir hadi gidelim eve vardigimda savas beni eve birakip yana gecti.
Odama gidip ustumu cikardim.
- Aaaaaaaaaaaa-
-savas beni izliyo perdeyi kapatmayi unutmusum allahtan atletim vardi. Savas'sana cok kizdim. İyide evlenincedemi boyle utanicaksin. Yani sanirim offff bilmiyorum iste savas hadi bay perdeyi kapattim ustumu giyip direk yattim. Ay as kalsin unutuyordum. Yarin benim dogum gunum bakalim savas hatirlicakmi:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) SONNN:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)

BEN SANA AŞIĞIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin