Bu bolümde, filmi izlerken (daha doğrusu izlemeye çalışırken. Okuduğum kitapların filmlerini izlemeyi sevmem. Ama 3 kere zorlayarak ilk 60 dakikasını izleyebildim anca.Herneyse.) kitaptaki değişiklikleri yazıyorum. Anlayacağınız uzun bir bölüm olacak . Bu yüzden birkaç parçaya böleceğim.
---
1. Percy yatılı okula gidiyor.
2. Poseidon ve Zeus kavgası kitabın yarısından sonra belli oluyor.
3. Gabe o tarz davranışlar sergilemiyor.
4. Percy Gabe'e gülümsemiyor.
5. Gabe Percy'nin üzerine yürümüyor. Tam tersi Percy Gabe'in üzerine yürüyor.
6. Kıvırcık koltuk değneği kullanmıyor.
7. Percy ipod kullanmıyor. (Kulaklık takmıyor.)
8. Bayan Dodds durup dururken Percy'yi çağırmıyor.
9. Bayan Dodds hemen gitmiyor. Percy Bay Brunner'ın verdiği tükenmez kalemle (Dalgakıran) onu buharlaştırıyor.
10. Percy kılıcı Bay Brunner'a geri veriyor.
11. Percy Sally'nin evine otobüsle gidiyor.
12. Percy'ye hemen anlatmıyorlar melez olduğunu
13. Annesi Percy ile klübelerinde babasıyla ilgili konuşuyor.
14. Yazın annesiyle birlikte (Montauk sahilindeki) klübede kalarken olan tuhaf olaylardan dolayi Sally Percy'yi Melez Kampına götürüyor.
15. Kampa giderkenki yolda olan kazada bir inek üstlerine düşmüyor, hendeğe giriyorlar.
16. Arabadan inen ilk kişi Kıvırcık olmuyor. Kıvırcık o sırada baygın.
17. Minator'u kaza yapmadan önce fark ediyorlar.
18. Percy'nin üzerinde kırmızı yağmurluk var.
19. Sally sınırlara gelemiyor.
20. Thaila'nın ağaci nerede filmde?------
Filmin ilk 17 dakika 47 saniyesindeki farklar bunlardı. (Benim bulduğum kadarıyla)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Random Percy Jackson
Non-FictionPercy Jackson Annabeth Chase Leo Valdez Nico Di Angelo ve diğerleri.. Ve bu melezlerin -fandomların- hayatımızdaki yeri..