Ardı arkası kesilmeyen silah sesleri...haber kanallarınabirer birer düşen "şehit"haberleri içimiz yanıyor,cayır cayır hemde belki oğlunu kendi elleriyle toprağa veren baba,belki kucağında iki yaşındaki kızıyla cenazeye giden eşi kadar olmasada bizimde içimiz yanıyor.kara gün kara gece dağlıcada ardı arkası kesilmeyen çatışma sesleri...sokağa çıkma yasağı.vatanımızın toprağına düşen şehitlerimiz yıkılan aileleri yıkılan vatan. Ey şehit olmadan bir gün önce babasını arayıp helallik isteyen, gözünü kırpmadan vatan hainlerinin karşısına dikilen yiğitler! Ey evladını kaybeden, ama kendini kaybetmemek için başını dik tutan, içindeki derin acısıyla birlikte gurur dolu gözlerle komutanlara selam duran babalar! Ey kalbinin durma noktasına gelmesine rağmen 'Bir oğlum daha olsa o da vatana feda olsun' diyen analar! Ey kocasını, kardeşini, yakınını kaybetse de kalbi vatan için çarpan vatanseverler! Ey olan bitenden habersiz, baba diye tabuta bakan, yetimliğin acımsı tadını ağzındaki çikolatayla karıştıran minicik yavrular! Ey bu ülkeyi gerçekten seven dostlar!
Sizin kadar içimiz yanıyor inanın yüreğimiz bir kez daha"terör"yüzünden yandı terörü lanetliyoruz kınıyoruz. Ve son olarak her şehit bir melektir her şehit bir acıdır haykırıştır ŞEHİTLER ÖLMEZ. #terörülanetliyoruz