Transformarea

213 11 1
                                    

Ciripitul vesel al păsărilor a fortat-o pe Aneri sa deschida ochii si sa se intinda lenesa printre asternuturile moi si parfumate sa ridicat din pat facand cativa pasi pana la fereastra uriasa care era acoperita mereu.
Cu precizie a îndepărtat perdelele groase si întunecate un mic zambet ia aparut pe buza cand razele soarelui a patruns in interiorul camerei.
A inchis ochii amintindu-si zilele petrecute la bunica ei si povestile acesteia.
Povesti in care femeile se casatore din iubire nu pentru a perpetua specia povesti in care vampiri nu conduceau lumea.
Acum se visa si ea intr-o asfel de lume vroia sa se indragosteasca.
Da i se promisese iubire si loialitate când se casatorise dar totul veni a din partea unui om fara inima si sentimente dar Aneri vroia sa gaseasca dragostea adevarata.
Era atât de captivata incat nu a auzit cand cineva sa strecutat langa ea.
Aproape a scapat un tipat când ii apărut in faca chipiul dur si fara sentimente al sotului ei.
- Ah!... Sir Haides tocmai vroia sa vin sa va anunt ca intentionez sa ies la o plimbare.
Inima ii batea cu putere mai ca vroia sa ii iasa din piept rugandu-se in gand sa ii permita. Raspunsu nu intarzie sa apara pe acel ton rece si binecunoscut.
-Da dar sa nu întârzi.
Pleaca grabita sa-si gaseasca ceva potrivit.
Paseste repede înafara conacului si nu se opreste decat la intrarea in padure. Nu ii era frica de sugatorii de sange colieril de la gat demonstra ca era sclava unui lord. Sotia nu se diferentia cu nimic de o sclava in fata fintelor ale intunericului erau doar niste muritori de rând.
Seara veni mai repede decat isi inchipuia acum padurea nu mai părea primitoare ci sumbra sunetele înspăimântătoare ce vineau dintr a colo se apropiau tot mai mult de locul unde era ea. Intr-o secunda gura ii este acoperita cu brutalitate si rochia cei invelea trupul zacea acum rupta la picioarele ei. In urmatorul moment zacea langa rochia rupta luptandu-se pentru viata ei greutatea atacatorul o strivea de pământului rece acum țipetele ei erau doar niste gemete chinuite.
Cand crede ca mai multa suferință nu poate îndura a simtit cum pielea fina a gâtului ia foc si cum toata durearea se împrăștiate in tot corpul.
Sa resemnat cu gandul ca sfârșitul este aproape si a inchis ochii asteptand moartea.
O bubuitura puternica a scos o din starea letargica in care intrase in fata ei statea nimeni altul decat Hides.
Doar atunci a realizat ca era salvata sa ridicat in picioare cu miscari lente si nesigure făcând cativa pasi timiz pana la salvatorul ei ochii lui o săgeata cu privirea iar vocea lui rasuna asurzitor.
- Oprestete!!! Ah nenorocito credeai ca o sa ma pacalesti cu lacrimile tale am vazut cum asteptai sa fi posedată de acel nemernic.
Ii îngheta sângele in vene auzind ca este invinovatita pe nedrept nu mai are timp sa spuna nimic se simte prinsa in stransoarea lui de fier si purtată până la conac.
Incerca sa tina piept întunericul ce punea stapanire pe pleoapele sale era epuizată dupa lupta cu agresorul iar cuvintele lui Haides au stors si ultima picatura de energie.Întunericul o invinge si Aneri cade intru-un somn adânc.
Se trezeste ametita durerea ce o simtea era tot mai greu de suportat iar in zona gatului simti mii de ace ce ii strapungea pielea.
Reusi cu greu sa deschida ochii iar pentru o secunda credea ca viseaza. Patul moale era acum înlocuit de pamantul rece iar asternuturile nu erau altceva decat rochia ce ii invelise trupul cand fusese atacata.
Cateva tipete ia părăsit plămâni nu intelegea unde se afla si de ce.
Vocea lui Haides rasuna rece si dura.
-Te-ai trezit?!! Bun acum iti vei primi pedeapsa pentru tradarea ta.
-Haides nu te-am tradat niciodată!
Fara alte cuvinte o târăște dupa el in camera tortuti trec săptămâni luni si ani in care primește acelasi tratament.

In fiecare zi se trezea cu aceiasi rugă sa fie scăpată de chin si viata sa ii fie curmată.
Dupa 25 de ani.
Aneri nu întelegea ce se intampla cu ea nu a îmbătrânit deloc dupa muscatura vampirului dar nici nu a devenit un sugator de sânge , mânca doar ce primea ca prizonieră.
Un scartait prelung o scoate din meditat iar frica pune stăpânire pe ea încă o zi încă câteva pre de tortură.
Aștepta sa fie luată cu forta si dusă in camera de tortură dar momentul nu nu apăru când in sfârșit își făcu curaj sa deschidă ochii in fata ei stătea Haides cu o prizonieră aceasta din urma fiind împinsă cu brutalitate la pământ.
Haides o privi cu dezgust dupa care își muta privirea spre noua prizonieră si un zâmbet diabolic ii apăru pe chip.
-Sper sa nu o omori.
Cuvintele lui o ingrozesc pe Aneri făcînd ca trupul ei firav sa se lipească de zidul rece.
Haides face o piruetă rapida lăsând in urma o usa imposibil de descuiat
-Nu te teme copilă nu iti fac nici un rău.
Privirea ii era sincera ceea ce o făcu pe Aneri sa se detensioneze cu voci tremurând reușește sa o întrebe
- cine ești?
-Ma numesc Katerina si sunt vrăjitoare. Tu ce ești??
-Nu stiu am fost mușcată dar nu ma transformat vroia sa ma golească de sânge dacă nu era întrerupt de Haides.
-Nu , nu se poate ești un semi-vampir ai toate abilitățile unuia dar ești om acum ești pură ca si cum te-ai renăscut.
-Pregătește-te vei scapa de aici eu o sa te ajut.
După câteva luni planul este gata Aneri învătă sa își dezvolte abilitățile.
-Copilă nu uita ce te-am învătat.
-Nu te nu ma lasă singură nu pot sa te las aici te vă omora când va afla ca am scăpat.
-Uit își scoate un medalion de la gât si il pune ei voi trai prin tine acum gata pregătește-te vine.
Haides pătrunde in celula vrajitoarea nu sta pe gânduri si ii arunca amestecul cu verbina in ochii Aneri nu pierde timpul il lovește puternic si pleacă in pas alert îmbrătisand libertatea.
Iesind din conac pentru câteva secunde lumina soarelui o orbește cat de dor ia fost sa simtă căldură soarelui.
Un zgomot puternic o scoate din tranșă știa ca trebuie sa ajungă in pădure acolo va fi salvată.
Un mârâit puternic se auzi in spatele ei știa ca este aproape grăbi pasul reusind sa se îndepărteze de el până când o lovitură o puse la pământ patru vampiri o înconjura
-Cine ești?? Spuse unul dinte ei
Un răspuns veni din spatele ei
-E doar o sclavă care a încercat sa scape. Multumesc ca ati prins o acum sa mergem.
Nu!! un alt mârâit se auzi a intrat pe teritoriu regelui el va porunci ce sa facem cu ea.

A reusit sa fugă până aici asta inseamna ca nu iti mai apartine pe viitor ai grija de sclavele tale.
Astea fiind spus un brat de fier o prinde pe Aneri si o poarta pana la palatul regelui.
Acum nu mai avea scăpare știa din spusele Katerinei ca este un tiran si nu arată niciodată compasiune pentru un muritor de rand.
Vampiri ce a purtat o până la castel o lasa in fata unor usi imense facandui semn sa intre
Timidă împinge cu putere usa grea si pătrunde o sala imensa ce era luminată de mii de lumini in mijlocul săli un tron impunător
O voce melodioasa si dură ii gadila auzul inimă sa oprit când a privit in ochii albastri ca cerul ce nu trăda nici o emotie.
-Deci tu ești micuța fugară??
Stăpânul tau a fost prea dur?? Un ras plin de ură răsună în încăpere de azi inainte ești jucăria mea o sa te învăt eu ce inseamna respectul
-Nu un tipat ascutit își făcu prezenta nici ea nu știa de unde avea curajul sa-l înfrunte pe regele vampirilor poate sătulă de tortura.
-Nu curmami suferinta omoarama dar nu ma mai tortura.
-Mirosi atât de bine ar fi păcat sa pierd o cina așa de gustoasă.
Respiratia lui fierbinte o ardea pe gât mii de sentimente explodează o dorinta pune stăpânire pe ea vroia ca el sa nu se îndepărteze sa continue.

-Închideți fugară in cameră mea

IMBLANZIREA REGELUIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum