,,E foarte ușor sa Îți pierzi și ultima fărâmă de demnitate cand il ti pe insusi diavolul de brat. ,,
Spre sfarsitul seri bestia imi sopteste ca este momentul sa ne retragem in dormitorul lui.
Era momentul potrivit sa incep asa zisul meu plan , fără nici cea mai mică ezitare accept sa-l urmez in dormitorul lui.
Las la o parte constiența ma pregătesc pentru ceia ce urmează să se întâmple. Fără remușcări imi voi folosi trupul drept o arma. O armă a seducției până i si va lasa garda jos in prezența mea.
Vocea lui aspră si nu prea delicată mă scoate din meditare.
-Sper să nu mai fi atât de sălbatică ca prima dată , sunt obosit si nu vreau te omor înainte sa ....
Vorbele lui rămân in aer când rochia ce imi îmbrăca trupul acum atinge pardoseala, fără nici un alt cuvânt din partea lui ma simt ridicată si purtată până in pat mă lasă ușor jos, nici măcar in momentul când ii simt goliciunea trupului nu îndrăznesc să deschid ochii doar frica care incoltesise in mine acum o resimnt in tot corpul astept ca inevitabilul sa se petreacă astept ca durerea sfâșietoare să apară, dar niciuna dintre asteptările mele nu se adeveresc. Căldura ce o simt intre coapsele mele mă face să deschid brusc ochii,privire imi cade asupra buzelor care se hranesc cu nesaț din feminitate mea.
Sentimentul ce i a nastere in interiorul meu este nou unic de nedescrs. Încet reuseste să steargă orice urmă de ură, orice urma de rațiune si treptat ma las dusă pe culmile abisului.Ii prind cu putere părul tragandu-l mai aproape asta dacă ar fi posibil vrând să simt mai bine plăcerea care mi o oferă, brusc se oprește imi încatusate mâinile deasupra capului buzele mele sunt zdrobit de ale lui iar senzația de plinătate nu întârzie sa apară ma lasă câteva clipe să mă obișnuiesc cu dimensiunea si senzatia de plinătate durerea dispare lăsând doar plăcere in urma ei mișcările lui ritmice si precise reușesc sa ma facă sa simt o explozie până pierd si ultima fărâmă de control ritmul lui devine lent si cu o ultima mișcare se lasă lângă mine. Fără ai adresa nici un cuvânt mă lipesc de pieptul lui, cu două degete imi ridică fața astfel încât sa-l pot privi.
-Dăruiește-mi trupul tău încă o dată si îți promit că că vei avea libertatea de a colinda tot castelul si imprejurimile lui.
Nu îi răspund doar îl sărut si las ca atingerile lui să mă poarte pe noi teritori, tandrețea de care dă dovadă mă face să-l doresc nimic nu mai contează trecut prezent viitor totul este doar timp..Zori zilei nu vin doar cu regretul nopți petrecute in asternuturile lui Lucifer ci si cu surpriza de a o întâlni si pe cea care imi vrea capul tras intr-o țeapă pentru noaptea petrecută cu Lucifer.
CITEȘTI
IMBLANZIREA REGELUI
VampireAneri un semi-vampir care este tinuta prizoniera de propria familie. Bărbatul care cândva ia jurat iubire si loialitate veșnică a târât-o in temnită cu un motiv doar de el stiut. Supusă unei torturi inimaginabil ani la rand reușește sa evadeze cu...